Publicitātes foto

Saulkrasti skaidro savu jauno vizuālo identitāti 1

Saulkrastu novads publiskojis savu jauno vizuālo identitāti.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

“Kā viens no būtiskākajiem Saulkrastu attīstības virzieniem ir pārtapšana no sezonālas kūrortpilsētas uz vietu, kur iedzīvotājiem un pilsētas viesiem ir augstvērtīgs infrastruktūras, kultūras un tūrisma piedāvājums visa gada garumā,“ uzsvēra Saulkrastu domes priekšsēdētājs Normunds Līcis.

Katra no jaunās identitātes krāsām sakņojas dabā redzamajās. Saulkrasti savā jaunajā logo ir atteikušies no piejūras kūrortpilsētām raksturīgajiem intensīvajiem zilajiem un dzeltenajiem toņiem, kas ļoti iezīmējot sezonalitāti.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Iepriekšējais Saulkrastu logo bija vizuāli pārlieku piesātināts, kas apgrūtināja tā uztveramību un izmantošanu ikdienas komunikācijā. Mainoties medijiem un digitālajai videi ieņemot arvien lielāku lomu, ir svarīgi izveidot vizuālo identitāti, kura darbojas dažādās platformās,” uzskata “Azai Studios” mākslinieciskais direktors Krists Dārziņš.

Jaunais novada logo apvieno saules rita (ritma) atainojumu uz stabilas, līdzsvarā esošas pamatnes (līnija – horizonts, krasta līnija), veidojot mierīgu un sabalansētu, bet tajā pašā laikā darbīgu noskaņu. Tā tonis respektē Saulkrastu kultūrvēsturiskās vērtības, ideju skaidro pašvaldība.

Izveidota arī Saulkrastu novada logo animācija, kas, līdzīgi kā logo, simbolizē Saulkrastu dabu – jūru, viļņus un saules ritu. Lai radītu pēc iespējas atpazīstamāku un stabilāku novada reputāciju, ir izveidoti radniecīgi zīmolu atvasinājumi visām Saulkrastu pašvaldības iestādēm.

Jaunās vizuālās identitātes vadlīnijas paredz to, ka tiks veidotas vienotas un mūsdienīgas pasākumu afišas, atjaunoti iestāžu sociālo tīklu profili, pēc iespējām arī pilsētvidē tiks izvietoti vizuālo identitāti pastiprinoši objekti.

Kā viens no 2020. gada mērķiem ir izveidot vienotu novada mārketingu, tai skaitā izvietot vides reklāmas uz autoceļa “VIA Baltica”.

Darba procesā izkristalizējies novada sauklis “Saules ritmā” raksturo Saulkrastu novada vēlmi būt aktīviem visa gada garumā, ne tikai pludmales sezonā.

Pašvaldībai uzsākot atjaunotas vizuālās identitātes izstrādātāju meklējumus, tika izskatīti vairāki varianti, kā rezultātā tika uzsākta sadarbība ar “Azai Studios”. Tā ir dizaina studija, kas bāzēta Ņujorkā ar atzaru Rīgā.

Pirms dizaina izstrādes tika veikts stratēģisks darbs Austras Jāvaldes-Dārziņas vadībā. Tika rīkotas vairākas intervijas ar darba grupu, kas vizuālās identitātes veidotājiem sniedza priekšstatu par Saulkrastu kultūrvēsturi, tūrismu, novada aktualitātēm, kā arī attīstības stratēģiju.

Reklāma
Reklāma

Pārejas posms uz jauno zīmolu ir noteikts līdz šā gada 1. septembrim.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.