Apledojums un slideni ceļi
Apledojums un slideni ceļi
Foto: AFP/SCANPIX/LETA

Satiksmes intensitāte uz valsts ceļiem sasniegusi visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā 0

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte vai plūsma valsts galveno autoceļu tīklā 2019.gadā pieaugusi par 5%, salīdzinot ar 2018. gadu, un bija 6 525 transporta vienības diennaktī, rēķinot uz ceļa kilometru.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Kopš 2011.gada satiksmes intensitāte ik gadu turpina pastāvīgi augt un pērn tā sasniedza visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā.

Visvairāk automašīnu uz Rīgas apvedceļa

Viss blīvākā satiksme koncentrējas uz valsts autoceļiem Pierīgā: uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) – 12 222 un uz Rīgas apvedceļa A5 (Salaspils–Babīte) – 14 246 autotransporta vienības vidēji diennaktī uz ceļa kilometru.

CITI ŠOBRĪD LASA

Par 16% pieaugusi satiksmes intensitāte uz autoceļa Liepāja – Lietuvas robeža kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru 2019.gadā bija 3249 autotransporta vienības.

2019.gadā uz Rīgas apvedceļa visvairāk jeb par 23,9% satiksmes intensitāte ir palielinājusies autoceļa Baltezers – Saulkalne posmā no krustojuma ar reģionālo autoceļu Rīga – Ērgļi (P4) līdz krustojumam ar reģionālo autoceļu Ulbroka – Ogre (P5).

Intensīvākie šoseju posmi pēc automašīnu skaita 2019.gadā diennaktī:
• Jūrmalas šosejas (A10) posms no Rīgas robežas līdz pagriezienam uz Rožu ielu. (13,45.km – 15,37. km) – 48540 transportlīdzekļu vidēji diennaktī gada griezumā.
• Jūrmalas šosejas (A10) posms no pagrieziena uz Rožu ielu līdz kontroles punktam iebraukšanai Jūrmalas pilsētā. (15,37. km – 19,49. km) – 41316 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.
• Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) (A2) posms no Rīgas robežas līdz satiksmes mezglam krustojumā ar Tallinas šoseju (A1) un Rīgas apvedceļu (A4) (12,41.km – 14,13. km) 40 994 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.

Sāks projektēt Ķekavas apvedceļu

Līdz ar pieaugošo satiksmes intensitāti uz valsts autoceļiem, aktuālāks kļūst jautājums par autoceļu tīkla attīstību.

Vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā.

Šogad plānots pabeigt partnerības iepirkumu un uzsākt projektēšanu.

Bauskas šosejas (A7) posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī.

Reklāma
Reklāma

Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.