Foto – Fotolia

Čubināšanās ar tautu 0

Lielākā daļa nekaunīgi uzbāzīgās reklāmas, kas vērsta uz plašu auditoriju, izmanto valodu, argumentus, simbolus un jo sevišķi intonācijas, kas vērstas galvenokārt uz bērniem. Proti, tā, it kā skatītājs/klausītājs būtu mazs bērns vai vismaz kādu nieku garīgi nepilnvērtīgs. Kāpēc? Tāpēc, ka ir labi pārbaudīts praksē – ja pie kāda vēršas tā, it kā viņam būtu 12 vai mazāk gadu, tad, atbilstoši uztveres likumībām, pastāv droša varbūtība, ka cilvēks reaģēs absolūti nekritiski, gluži kā bērns.

Reklāma
Reklāma

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.