Sākas būvdarbi uz ceļa Dagda–Aglona un diviem tiltiem Madonas novadā 0
Sākas seguma atjaunošanas darbi uz autoceļa Dagda–Aglona (P60) posmā no Biržkalna ezera līdz Aglonai (28,06.-35,26. km). Šonedēļ tur ir ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h.
Būvdarbi paredz seguma iesēdumu remontu un profila labošanu, ko noslēgs ar izlīdzinošās asfalta kārtas ieklāšanu. Sakārtos arī ūdens novades sistēmu – noņems apaugumu, iztīrīs grāvjus.
Būvdarbus veic SIA YIT Infra Latvija par līgumcenu 1,27 miljoni eiro (ar PVN). Līdz augustam ceļa remontu plāno pabeigt.
Sākusies tilta pār Aronu pārbūve uz autoceļa Trušļi–Mārciena (V895) tā 4,62. kilometrā Mārcienā. Šonedēļ ceļš ir sašaurināts ar vadstatņiem un sākta apbraucamā ceļa un tilta izbūve.
Būvdarbi paredz pilnībā demontēt esošā tilta laiduma konstrukciju un balstus. Tā vietā izbūvēs vienlaiduma monolīta dzelzsbetona plātnes tiltu ar izceltu ietvi vienā pusē. Esošais tilts būvēts 1964. gadā.
Būvdarbus veic SIA Rīgas tilti par līgumcenu 446,2 tūkstoši eiro (ar PVN). Finansējums – no valsts budžeta. Plānots, ka pārbūve tiks pabeigta vēl šajā būvdarbu sezonā.
Savukārt atjaunošanas darbi sākti tiltam pār Kuju uz autoceļa Madona–Varakļāni (P84) 13,94. kilometrā Praulienas pagastā. Jau šonedēļ braukšanas ātrums tilta pieejās ir noteikts 70, 50 un 30 km/h. Satiksme pār tiltu tiek organizēta pa vienu braukšanas joslu ar luksoforu palīdzību.
Darbi paredz trīs laidumu tilta brauktuves segas konstrukciju nojaukt līdz pat sijām un malējās sijas demontēt. Veiks laiduma konstrukcijas un balstu remontu, izbūvēs jaunu hidroizolāciju un pārejas plātnes. Nostiprinās tilta nogāzes, bet uz paša tilta un tā pieejās ieklās asfalta segumu un uzstādīs jaunas drošības barjeras. Tilts būvēts 1969. gadā un atjaunošanu līdz šim nav pieredzējis.
Šos būvdarbus veic SIA Viadukts par līgumcenu 409,5 tūkstoši eiro (ar PVN). Arī šī tilta atjaunošanu finansē no valsts budžeta un plānots pabeigt šoruden.