Domes varai draudzīgs? 21
Kaut “Baltijas Mediju alianses” pārstāve, kā rakstīts iepriekš, mēģināja norobežoties no saiknes ar satura izvietošanu busiņos, tomēr gluži tā nevar uzskatīt. “BMA” mājas lapā internetā norādīts, ka uzņēmuma sadarbības partneris ir “Massmedia Mobilā televīzija”, kas savukārt savā mājas lapā reklamē, ka šī “dinamiskā TV platforma ar informatīvi izklaidējošu video saturu” visos Rīgas jaunajos balti zilajos maršrutu mikroautobusos Latvijas tirgū ieviesta 2014. gada aprīlī kā “Baltijas Mediju alianses” kopprojekts. Uzņēmums arī pats atzīst, ka “programmas saturs tuvināts klasiskajai televīzijai”.
Jāpiebilst vēl kāds fakts no nesenās vēstures – aģentūra LETA 2014. gada 4. oktobrī vēstīja, ka, neskatoties uz vēlēšanu aģitācijas aizliegumu, Rīgas mikroautobusos arī vēlēšanu dienā tika rādīti reklāmas rullīši, aicinot balsot par Latvijas Krievu savienību un “Saskaņu”. “Šo reklāmu translēja “Massmedia Mobilā televīzija”, kuru nodrošina “Baltijas Mediju alianse”,” ziņoja LETA. Jautājums, kāpēc Nila Ušakova vadītās galvaspilsētas pašvaldības uzņēmuma “Rīgas satiksme” draudzīgās firmas “Rīgas mikroautobusu satiksme” busiņu ekrānos saimnieko tieši mediju koncerns “Baltijas Mediju alianse”?
Mediju holdingā “Baltijas Mediju alianse” ietilpst vairākas struktūrvienības, tajā skaitā krievu valodā raidošie un iznākošie TV kanāli “Pirmais Baltijas kanāls”, “NTV Mir Baltic” un laikraksts “MK Latvija”.