Sācis darboties jauns sociālais medijs ”Burbulis” 0
Šodien sācis darboties SIA ”Data Life” izveidotais jaunais sociālais medijs ”Burbulis”, prezentācijā pavēstīja uzņēmuma līdzīpašniece un valdes priekšsēdētāja Līga Krēmere un līdzīpašnieks Raido Rāps.
Tas ir uzņēmuma pirmais projekts, kura koncepcija paredz funkcionāli savienot interneta portālu ar lietotāja datoru, lai ļautu saņemt interesējošo informāciju nepastarpināti savā datora ekrānā. ”Burbulis” neliela interaktīva ziņu loga veidā lietotāja datorā ļaus sekot līdzi, piemēram, kino, modes vai sporta aktualitātēm, laika prognozei un vārdadienām, kā arī karstākajiem iepirkšanās piedāvājumiem.
Jaunajā sociālajā medijā satura izveidē darbosies žurnālisti, savukārt reklāmdevējiem atsevišķas sadaļas būs bez maksas, bet citas – maksas. Sākotnēji ”Burbulis” būs lasāms latviešu valodā, bet apmēram pēc pusgada – arī krievu valodā, sola ”Data Life” īpašnieki.
Tuvākā pusgada laikā uzņēmumam ir iecere līdzīgu portālu piedāvāt arī Igaunijā un Lietuvā, kā arī izstrādāt īpašu aplikāciju viedtālruņiem.
Kopumā pie jaunā medija izstrādes SIA ”Data Life” strādājusi divus gadus, koncepcija ir patentēta, bet ieguldītās investīcijas uzņēmums neatklāj.
Jaunā sociālā medija sākotnējā mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 14 līdz 30 gadiem. Pirmā mēneša laikā SIA ”Data Life” plāno sasniegt līdz pat 30 000 reģistrēto lietotāju. ”Lietotāju piesaistei plānojam izmantot dažādas akciju, balvu izlozes – būsim kā burbulis, kas sprāgst,” prezentācijā solīja Krēmere.
Lai kļūtu par ”Burbuļa” lietotāju, ir nepieciešams reģistrēties portālā un bez maksas lejuplādēt ”Burbuļa” aplikāciju. Tā savukārt nodrošina personālā datora tiešsaisti ar portālu. Lietotājs savā datorā saņems informāciju par izvēlēto nozaru aktualitātēm, kā arī uzņēmumu īpašajiem piedāvājumiem.
SIA ”Data Life” dibināta 2009.gada rudenī.