Sabiedrībā pazīstamas personības pārdod laiku labdarības mērķiem 0
Aktrise un zīmola “Soulstones” radītāja Agnese Zeltiņa, pasākumu un TV raidījumu vadītāja Anna Rozīte, autosportists Krišjānis Caune, aktrise Dārta Daneviča un pasākumu un TV raidījumu vadītāja Lelde Ceriņa atsaukušies biedrības „Taureņa efekts” iniciatīvai aizdomāties par to, ka labdarību nevar ielikt laika rāmī – ziedošanai jākļūst par modernas mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu, dzīvesstilu.
Biedrības “Taureņa efekts” mājaslapā ikviens var iegādāties laiku – neaizmirstamu, jēgpilnu tikšanos ar iniciatīvas vēstnešiem vai kādu no viņu ziedotajām mantām.
Ziedojot labdarībai, ikviens var saņemt pretī sev tīkamāko pieredzi – meditāciju ar Annu Rozīti, pieredzes stāstu vakaru ar Leldi Ceriņu, kafiju ar Dārtu Daneviču vai aproču vēršanas meistarklasi ar Agnesi Zeltiņu. Tāpat, “Taureņa efekts” veikalā iespējams iegādāties kampaņas vēstnešu ziedotās mantas – arī tas ir veids, kā ieguldīt savu artavu labdarībā.
“Labdarība ir kļuvusi par moderno cilvēku dzīves sastāvdaļu, tāpēc ar šo iniciatīvu vēlamies akcentēt to, ka katrs šodien var izvēlēties sev ērtāku ziedošanas veidu. Kādam ir vieglāk iemest naudu ziedojuma kastītē pie kases, kādam – ziedot ar bankas pārskaitījumu, citam – abonēt ziedojumus caur SMS vai iegādāties kādu preci labdarības veikalā. Esam ārkārtīgi pateicīgi mūsu iniciatīvas vēstnešiem, kuri ziedo vēl vienu ļoti svarīgu resursu – savu laiku un zināšanas! Ceru, ka mūsu kampaņa iedvesmos daudzus ieintegrēt labdarību savā ikdienā un dzīvesstilā, jo aiz katra ziedojuma ir stāsts,” saka Olga Kazaka, biedrības “Taureņa efekts” dibinātāja.