Rožukalne: Mediju auditorija nav uzticīga zīmoliem 0
Mediju auditorija nav uzticīga zīmoliem, Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) gada konferencē uzsvēra mediju eksperte Anda Rožukalne. Rožukalne norādīja, ka tas ir tāpēc, ka cilvēki aktīvi lieto daudzus medijus, jo informācijas ir tik daudz, ka zīmols, kas to sniedz, ir mazāk svarīgs.
Tāpat viņa norādīja, ka mediju auditorija interesē aktualitātes, praktiskas lietas un izklaide. “Cilvēki medijos meklē kvalitatīvu saturu un, ja to neatrod, tad iet prom no medijiem,” sacīja mediju eksperte.
Runājot par mediju kvalitāti, Rožukalne uzsvēra, ka intervijas par maksu grauj ne tikai mediju, bet arī reklāmas un sabiedrisko attiecību biznesu. Šādiem medijiem vajadzētu pazust no mediju tirgus.
Tāpat viņa uzsvēra, ka ir jāmeklē kopīgs risinājums gan medijiem, gan reklāmas aģentūrām, lai mediju saturs būtu kvalitatīvs, lai tas nebūtu par maksu.
Savukārt LRA gada konferences dalībnieki mediju ekspertei norādīja, ka mediju ieņēmumi ir tieši saistīti ar reklāmas ieņēmumiem un ka kvalitatīva žurnālistika nav iespējama bez finanšu resursiem. Un, iespējams, Latvijai, lai nodrošinātu kvalitatīvu mediju saturu, vajadzētu meklēt kādu īpašu modeli sadarbībai starp medijiem un reklāmas aģentūrām.
Tāpat konferencē tika uzsvērts, ka mediju saturs ir svarīgs arī tāpēc, lai tiem cilvēki uzticētos, jo nav jēgas likt reklāmu medijos, kuriem neviens neuzticas.
Kā ziņots, šodien notiek Latvijas Reklāmas asociācijas gada konference. Asociācijas gada konference sniedz kopsavilkumu par industrijas pieredzi pēdējā gada laikā, ļauj izvērtēt aktualitātes un dalīties būtiskos atklājumos, kā arī piedāvā iespēju jautāt un saņemt profesionālus viedokļus un novērtējumu.
LRA darbojas kopš 1994.gada un apvieno Latvijas lielākās reklāmas, mediju aģentūras, medijus, lielākos reklāmdevējus.