Romāns Meļņiks: “Ticība interneta saturam ir arvien mazāka” 22
“Sabiedriskās attiecības šobrīd ir atkarīgas no tā, lai būtu arī mediji kā tādi. Ja sabiedriskās attiecības strādātu tikai uz kaut kādu sociālo tīklu auditoriju, tas ir šāviens ar lielgabalu pa zvirbuļiem. Tur trāpa arī pensionāriem, bērniem, tādiem, kas nekad nelietos to produktu, ko kāds grib caur sabiedriskajām attiecībām komunicēt,” TV24 raidījumā “Pilna bilde” atzina izdevuma “Dienas Bizness” galvenais redaktors Romāns Meļņiks.
“Pirms apmēram desmit gadiem bija ļoti lielas ilūzijas, ka tradicionālie mediji ir miruši, nāks interneta mediji, un visi būs žurnālisti. Līdz ar to sabiedriskās attiecības bija tāda modes joma, kurā darboties, jo varēja taču caur interneta medijiem viskautko komunicēt…
Tagad nāk atskārsme, ka mēs nevaram pārbaudīt visu to informāciju, ar ko ir piesātināts internets dažādās platformās, līdz ar to ticība interneta saturam ir arvien mazāka,” stāsta Meļņiks.
“Mēs to redzam pēc reklāmdevējiem. Viņi saka – tad, kad ziņa ir nodrukāta preses izdevumā, tradicionālā medijā, atbildība par saturu ir redakcijai. Tas ir droši, jo neviens nopietns medijs nevar atļauties rakstīt blēņas, vismaz ne aplamības,” teic Meļņiks un skaidro, ka, publicējot izdevumā, atdeve no reklāmas ir daudz lielāka.
Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.