“Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm” – “Lido” klientus sāk apkalpot roboti 11
LIDO ir ieviesti būtiski jauninājumi klientu apkalpošanā – turpmāk savākt traukus palīdzēs roboti ar integrētām mākslīgā intelekta tehnoloģijām. LIDO ir pirmais ēdināšanas nozares uzņēmums Latvijā, kas izmantos šāda veida inovāciju. Ar jauno tehnoloģiju palīdzību plānots atvieglot darbinieku ikdienu, paaugstināt veiktspēju, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus.
Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem.
Iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības, un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem. Iespējams, nākotnē veicamo darbību daudzums tiks paplašināts, jo ierīču funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.
“Esam nemitīgos meklējumos, kā pārsteigt mūsu klientus un uzlabot apkalpošanas kvalitāti. Šie roboti ir lielisks rīks kā padarīt klientu pieredzi restorāna apmeklējuma laikā vēl patīkamāku, vienlaicīgi mazinot personāla fizisko slodzi, jo paplāšu nēsāšana ar traukiem prasa ievērojamu piepūli. Tagad tās var novietot uz robotiem, kas paātrinās apkalpošanu un atvieglos darbinieku ikdienu. Priecājamies, ka robotizēti palīgi padarīs mūsu restorānus vēl mūsdienīgākus un interesantākus apmeklētājiem,” – stāsta AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Šādas tehnoloģijas ieviešana prasīja turpat gadu. Šobrīd roboti palīdz klientu apkalpošanā LIDO restorānos tirdzniecības centros Akropole Alfa un Spice. Ar laiku šādu vai līdzīgu tehnoloģiju ieviešana paredzēta visā LIDO restorānu tīklā.