Pie robežkontroles punkta “Pāternieki”, kas kļuvis par vienīgo, kur iespējams šķērsot Latvijas–Baltkrievijas robežu, ievērojami pieaugušas kravas auto rindas.
Pie robežkontroles punkta “Pāternieki”, kas kļuvis par vienīgo, kur iespējams šķērsot Latvijas–Baltkrievijas robežu, ievērojami pieaugušas kravas auto rindas.
Ekrānšāviņš no “X” – LatvijasRadioLatgale @LRLatgale, Foto: Sergejs Kuzņecovs

Uz Latvijas robežas izbraukšanu gaida vairāk nekā 1000 kravas auto: Divās diennaktīs nobraucu 800m, degviela beidzas, tualešu nav 126

Sestdienas rītā trīs Latvijas robežkontroles punktos, gaidot iebraukšanu Krievijā vai Baltkrievijā, rindā kopumā stāv vairāk nekā 1000 kravas auto, liecina Valsts robežsardzes apkopotā informācija.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Vislielākās rindas ir uz Latvijas-Baltkrievijas robežas. Pāternieku robežpunktā savu kārtu gaida 660 kravas auto. Tik liels rindā esošu kravas auto skaits novērojams jau kopš 1.decembra vakara. Terehovas robežpunktā uz Latvijas-Krievijas robežas rindā stāv apmēram 430 kravas auto. Kopš pusnakts to skaits ir samazinājies vien par 10. Savukārt Grebņevas robežpunktā uz Latvijas-Krievijas robežas gaida apmēram 340 kravas auto.

Garās rindas novērojamas no novembra sākuma, kad strauji sācis pieaugt kravas auto skaits pie robežpunktiem. Lai gan ierasti gada izskaņā uz robežas palielinās rindas ar kravas auto, šogad situāciju ietekmē arī tas, ka citviet Eiropā un Baltijā slēgti robežkontroles punkti, raksta lsm.lv.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uz to norādīja Pāternieku un Indras Muitas robežkontroles punkta vecākais Muitas virsuzraugs Uldis Ruļuks, piebilstot, ka kravas automašīnu rinda saglabājas gandrīz nemainīga jau vairāku nedēļu garumā. “Iemesli tam ir [tas, ka] slēgti daudzi muitas kontrolposteņi Eiropā, Baltijā, tepat Latvijā, Silenē.”

“Gada beigās katru gadu rindas kļūst lielākas. Nu, šis gads arī nav izņēmums. No visas Eiropas kravas transportlīdzekļi. Kravas arī ir visdažādākās, tai skaitā, pārbaudot kravas, tiek konstatētas preces, kas ir pakļautas sankcijām. Tādu transportlīdzekļu ir pietiekoši daudz. Respektīvi, arī sankciju kontrole, ko mēs veicam pastiprinātā veidā, varētu būt viens no iemesliem, kāpēc transportlīdzekļu formēšana ir nedaudz lēnāka,” skaidroja Ruļuks.

“Stāvu jau divas diennaktis, šajā laikā nobraucu 800 metrus. Rinda vispār nekustas uz priekšu. Turklāt robežpunktā vēl 270 mašīnas paātrinātajā rindā. Puiši runā, ka Baltkrievijas pusē tika trīs mašīnas, pie viņiem rinda ir tukša,” Latvijas Radio zināja teikt kāds šoferis.

“Stāvu trešo dienu, šajā laikā esmu nobraucis pusotru kilometru. Cerams – līdz Jaunajam gadam robežu pārbrauksim. Tuvāk robežai ir biotualete, bet šeit vienīgais, kas ir, tā ir atkritumu tvertne pie stabiem. Degviela jau beidzas, pārtiku pieved klāt, dažiem aizsalst mašīnā, visādi notiek,” pastāstīja vēl kāds kravas auto šoferis,” sacīja autobraucējs.

Somija aizvadītajā sestdieā uz trim mēnešiem slēdza četrus no astoņiem robežas šķērsošanas punktiem ar Krieviju. Lēmumu Helsinki pamatoja ar nelegālo imigrantu skaita pieaugumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.