Riskēt ar dzīvību, lai atteiktos no TV un interneta? Kāpēc pensionāram liedz attālināti lauzt līgumu 16
Pensionārs no Rīgas nolēmis atteikties no “Baltcom” televīzijas un interneta pakalpojumiem. Pensionāram talkā nāk pat meita un znots, taču uzņēmums nebūt negrasās pārtraukt vairāk nekā divus gadus ilgušo sadarbību, vēsta “Bez Tabu”.
Mārtiņš, znots: “Visi rēķini ir apmaksāti. Viss! Gribas vienkārši pateikt paldies par sadarbību un beigt visu šo pasākumu. Bet, nē, jābrauc klātienē. Tomēr klātienē mēs nevaram atbraukt. Mēs pat klātienē pie viņa [sievastēva] neejam sakarā ar visu šo pandēmijas situāciju. Un tas nebūtu prāta darbs tagad televīzijas dēļ riskēt ar dzīvību un braukt atteikties no televīzijas.”
Pensionāra radinieki uzskata, ka līguma laušanai ar “Baltcom” nudien jānotiek attālināti. Tiesa gan, līdzšinējie centieni to izdarīt pa telefonu, elektroniski un pat ar pasta starpniecību piedzīvo izgāšanos.
Roberts kopā ar radiniekiem jau novembrī esot sākuši interesēties, kā atteikties no pakalpojumiem. Turklāt Robertam arī neesot nekādu “Baltcom” piederošu ierīču, kas būtu jānodod uzņēmumam. Atliek vien “pārkniebt” kabeli.
Pēc vairākkārtējiem telefonzvaniem vienīgais, kas ticis piedāvāts – braukt klātienē vai arī atslēgties no pakalpojuma “Baltcom” mājaslapā, pieslēdzoties savam profilam ar internetbanku.
Par nelaimi, sievastēvam internetbankas neesot, arī ar viedtālruņiem kungs ir uz jūs. Savukārt, lai tiktu pie kodu kalkulatora, ka tavu neražu, jādodas uz banku klātienē. Mārtiņš ir neizpratnē, kāpēc ārkārtējā stāvokļa laikā ir tik skumjas iespējas rīkoties attālināti.
Mārtiņš pat esot nosūtījis pa pastu īpašu veidlapu, kurā pausts lūgums pārtraukt līgumsaistības.
Mārtiņš, znots: “Zvanījām un prasījām, vai tas lūgums ir pieņemts. Jā, esot saņemts, bet – ne pieņemts. Lai atteiktos no pakalpojuma, vajag klātienē parakstīt dokumentu, lai “Baltcom” tādējādi pārliecinātos, ka sievastēvs tiešām grib atteikties no “Baltcom” pakalpojumiem.”