Rindas arī zvanītājiem 1
Kāpēc saziņai ar klientiem ieviests ieraksts par iespējamajām saziņas valodām, tad tālrunī seko pagarš koncerts ar sekojošo: “Atvainojiet, šobrīd visi operatori ir aizņemti, gaidiet savienojumu…” un tā daudzas reizes, kamēr klientam zūd pacietība. Brīžiem liekas, ka dažam klientam iespējams ātrāk nokļūt līdz pakalpojumu sniedzēja birojam nekā to sazvanīt. E. V. Upelnieks
“Lattelecom” privāto klientu daļas direktors Gusts Muzikants teic, ka uzņēmuma zvanu centrā ik dienu strādā teju 100 operatoru ar ļoti dažādām kompetencēm, jo arī “Lattelecom” pakalpojumi, klienti un to vajadzības ir ļoti atšķirīgas. Automātiskais balss atbildētājs, kas sākumā uzrunā klientus, ir domāts operatīvai savienošanai ar atbildīgo speciālistu. Vidēji ik dienu “Lattelecom” atbild uz vairākiem tūkstošiem zvanu. “Lai arī ļoti rūpīgi sekojam līdzi klientu zvanu tendencēm, izvērtējot ne tikai nedēļas dienas, bet arī stundas, kurās ir lielāks zvanu pieaugums un uz to laiku palielinot strādājošo speciālistu skaitu, var izveidoties ārkārtas situācijas, kad visi operatori jau runā ar klientiem, un tāpēc nākas mazliet uzgaidīt,” tā uzņēmuma pārstāvis.