“Rimi” aicina atjaunot lojalitātes kartes datus; vairs nav jānorāda uzvārds 2

Saskaņā ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu veikalu tīkls SIA “Rimi Latvia” veicis izmaiņas lojalitātes programmā “Mans Rimi” un sācis kampaņu pircēju personas datu atjaunošanai, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Dace Preisa.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Turpmāk, reģistrējoties programmā, pircējiem vairs nebūs jānorāda savs uzvārds, kā arī vajadzība pēc citiem datiem variēs atkarībā no pircēju vēlmes saņemt dažādas “Rimi” lojalitātes kartes priekšrocības.

Personas dati ir jebkāda informācija, kas var tikt izmantota, lai identificētu indivīdu, piemēram, vārds, dzimšanas datums u.c. Jaunās regulas ietvaros “Rimi” atkārtoti izvērtējis, kuri personas dati nepieciešami, lai saņemtu lojalitātes programmas priekšrocības.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rezultātā kartes lietotājiem vairs nevajadzēs norādīt savu uzvārdu, bet pietiks tikai ar vārdu. Pie reģistrācijas varēs atzīmēt vai pircējs turpmāk vēlas piedalīties “Mans Rimi” kartes loterijās, “Rimi Bērnu klubā” vai “Rimi Vīna dārzā”. Attiecīgi pircējs varēs norādīt tikai tos datus, kas būs nepieciešami paša izvēlētajai dalībai vienā vai otrā veikala tīkla programmā

Kā norāda uzņēmumā, datu atjaunošanas sistēma nodrošināta maksimāli ērta. Tas izdarāms jebkurā “Rimi” kioskā vai mājaslapā mansrimi.lv, pārbaudot un vajadzības gadījumā labojot vai papildinot savus iepriekš norādītos datus. “Rimi” prognozē, ka līdz 25. maijam to būs paveikuši lielākā daļa reģistrēto pircēju, jo tādējādi viņi ne vien nodrošinās savu datu drošību saskaņā ar Eiropas Savienības likumiem, bet arī turpinās saņemt lojalitātes kartes priekšrocības.

“”Mans Rimi” lojalitātes programmā reģistrējušies un savu uzticību veikalam apliecinājis ievērojams skaits Latvijas iedzīvotāju. Mums ir svarīgi, lai katrs no pircējiem justos droši, izpaužot savus datus, un to apstrāde noritētu atbilstoši likumdošanai. Tāpēc, lai arī jaunā regula ir izaicinājums ikvienam tirdzniecības uzņēmumam, skatām to drīzāk kā iespēju kļūt vēl caurskatāmākiem mūsu pircēju personas datu apstrādē,” norādīja Preisa.

Jau ziņōts, ka jjaunā Vispārīgā datu aizsardzības regula paredz stingrākus nosacījumus uzņēmumiem, kas apstrādā Eiropas Savienības pilsoņu personas datus. Regula nosaka, ka uzņēmumam ir skaidri jādefinē un jākomunicē personas datu apstrādes mērķi, procesi un tehnoloģiju pielietojums.

“Līdz ar regulas tiešas piemērošanu šā gada 25.maijā Latvijā tiks īstenots tās galvenais mērķis – mazināt ģeogrāfisko robežu radīto birokrātiju fizisko personu datu apstrādes un uzglabāšanas jomā. Turpmāk visiem Eiropas Savienības uzņēmumiem neatkarīgi no to reģistrācijas valsts tiks nodrošināti vienoti datu aizsardzības noteikumi un piemērots vienas pieturas aģentūras princips, izvairoties no nacionālajām atšķirībām likumdošanā un veicinot uzņēmumu vienkāršāku un lētāku darbību Eiropas Savienībā. Savukārt patērētāju ikdienā būtiskas izmaiņas nebūs jūtamas – datu aizsardzības vispārējie principi regulā paliek nemainīgi; tie jau šobrīd ir spēkā un tiek pielietoti praksē,” norādīja Datu valsts inspekcijas direktora vietniece Lāsma Dilba.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.