Foto – Timurs Subhankulovs

Rīkos semināru “Bizness biznesam – no pārtikas audzētāja un ražotāja līdz patērētājam ēdināšanas uzņēmumos” 0

LLTA “Lauku Ceļotājs” kopā ar Lauksaimniecības organizācijas sadarbības padomi (LOSP) “Riga Food 2018” izstādes laikā 6. septembrī, no plkst.11 līdz 13 semināru zālē Nr.1 rīkos semināru “Bizness biznesam – no pārtikas audzētāja un ražotāja līdz patērētājam ēdināšanas uzņēmumos”.

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Kā norāda LLTA “Lauku Ceļotājs” prezidente Asnāte Ziemele, projektā aktīvi strādāts pie B2B (bizness-biznesam) izplatīšanas modeļa izveides, lai pēc iespējas vairāk var atbalstīt vietējos pārtikas ražotājus Baltijas jūras reģiona lauku teritorijās.

“Diskusijas laikā runāsim par ieguvumiem pārtikas ražotājiem, izplatītājiem, kooperatīvo sabiedrību un citu mazo pārtikas produktu ražotāju apvienojošām organizācijām, lai soli pa solim sasaistītu visas produkcijas ražošanā un realizācijā iesaistītās puses, lai produkts maksimāli ērti, ātri un efektīvi nonāktu līdz patērētājam. Pastāstīsim par pētījuma rezultātiem, kuri iegūti, aptaujājot pārtikas produktu izplatītājus, kooperatīvo sabiedrību un citu mazo pārtikas produktu ražotāju apvienojošās organizācijas Latvijā un pārējās Baltijas jūras reģiona valstīs,” norāda Ziemele.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomes (LOSP) projektu vadītāja Lelde Vilkriste informēs par skandināvu pieredzi produkcijas ceļā no lauka līdz galdam, daloties ar iespaidiem no pieredzes apmaiņas brauciena uz Zviedriju un Dāniju.

“Produkcijas audzētājam vai ražotājam ne vienmēr pašam ir laiks tirgot vai piegādāt saražoto gala patērētājam, līdz ar to nozīmīgi ir dažādi starpposmi pārtikas ķēdē – citi uzņēmēji vai izplatītāji. Pieredzes apmaiņas brauciena laikā Zviedrijā un Dānijā bija iespēja uzzināt par četriem dažādiem risinājumiem lauksaimniecības produkcijas tirgošanā, reklamēšanā un noieta tirgus palielināšanā. Par tiem un arī citām B2B attīstības iespējām stāstīsim diskusijas apmeklētājiem,” teica LOSP pārstāve.

Pieteikšanās dalībai seminārā, rakstot uz [email protected] līdz 4.septembrim.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.