Rīgas viesnīcas piedāvā nodrošināt pašizolāciju vairāk nekā 2000 cilvēku 0
Vairākas Rīgas viesnīcas piedāvā nodrošināt pašizolāciju kopumā vairāk nekā 2000 cilvēku, informēja Rīgas domes Labklājības departamenta pārstāve Lita Brice.
Viņa norādīja, ka departaments apkopojis informāciju par vairākām viesnīcām un hosteļiem, kuri būtu gatavi uzņemt iedzīvotājus pašizolācijai. Kopumā šīs viesnīcas var nodrošināt aptuveni 2000 personu izmitināšanu pašizolācijas apstākļos,
Izveidotais saraksts ar viesnīcām un piedāvātajā numuru cenām ir pieejams Labklājības departamenta mājaslapā. Sarakstā iekļautas tādas viesnīcās kā “Rixwell Terrace Design Hotel”, “Wellton Riverside SPA Hotel”, “Riga Centre Hotel E2”, “Ibis Riga Centre Hotel”, “Mercure Riga Centre Hotel”, “Radisson Blu Latvija Conference & SpaHotel” un hostelis “V.E.L.G.”.
Viņa norāda, ka pēc Labklājības departamenta brīfingā izteiktā aicinājuma viesnīcu īpašniekiem pirmā departamentā pieteicās “Mogotel” viesnīcu ķēde, kas piedāvājumā uzsvēra, ka uzņems tikai tos cilvēkus, kuriem nav saslimšanas simptomu, un norādīja, ka viesiem būs stingri aizliegts pārvietoties viesnīcā bez aizsargmaskas un cimdiem.
Viesnīcas administrācija ir arī lūgusi viesus uzturēties numurā un nepieciešamības gadījumā sazināties ar viesnīcas personālu, zvanot pa iekšējo tālruni. Brokastis viesiem tiks piegādātas “Take-away” iepakojumā, bez personiskā kontakta, un tās atstās ārpus numuriņa durvīm.
Iedzīvotājiem, kuri vēlas izmantot viesnīcu vai hosteļu pakalpojumus, pirms došanās uz turieni ir lūgums sazināties ar viesnīcu pa tālruni un pārrunāt naktsmītņu noteiktos piesardzības pasākumus ārkārtējās situācijas laikā.
Rīdzinieki sev neskaidro informāciju par sociālo atbalstu galvaspilsētā var uzzināt, zvanot uz Labklājības departamenta bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5055. Ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte. Darba dienās darba laikā var zvanīt arī uz Rīgas Sociālā dienesta informatīvo tālruni 67 105 048.
Pašvaldība aicina sekot līdzi jaunumiem un aktualitātēm Labklājības departamenta sociālā tīkla “Facebook” profilā un departamenta mājaslapā, kurā rīdzinieki sev neskaidro informāciju par sociālo atbalstu var uzzināt atsevišķi izveidotā sadaļā “Biežāk uzdotie jautājumi par sociālo atbalstu ārkārtējās situācijas laikā”.
Tāpat rīdziniekiem ir iespēja uzdot jautājumus par pašvaldības iestāžu darbu, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80000 800.
Brice arī norādīja, ka, lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja veido tīmekļvietni “www.covid19.gov.lv”. Šajā vietnē būs apkopota informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem.
Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.