“Rīgas dzirnavnieks” paplašina “Herkuless” zīmolu ar auzu makaroniem 3
AS “Rīgas Dzirnavnieks” paplašina “Herkuless” klāstu ar jaunu produkcijas veidu – veselīgiem makaroniem, kas izgatavoti no auzu miltiem. Šie makaroni satur beta glikānu un ir labāks šķiedrvielu avots nekā tradicionālie kviešu miltu makaroni. “Šī ir jauna “Herkuless” zīmola produkta kategorija, un tie ir pirmie makaronu jeb pastas produkti, turklāt ar augstu auzu miltu īpatsvaru.
“Herkuless” sortimentu papildinās divi pastas veidi – “penne rigate” un “cavatappi”. Auzu miltu sastāvs tajos sasniedz 50%, sastāvā ir arī pilngraudu kviešu milti.
“Jaunā kategorija ir būtisks lēmums “Herkuless” zimola attīstībā, jo paver iespējas attīstīt produktu klāstu ar inovatīviem produktiem, kuru galvenā izejviela ir auzas. Ņemot vērā, ka kopumā auzas tiek vairāk novērtētas visā pasaulē un pieaug tās sabiedrības daļa, kurai veselīgs uzturs ir svarīgs, uzskatām šo par perspektīvu produktu nišu ar augstu potenciālu,” sacīja uzņēmuma pārstāve Anita Berķe.
AS “Rīgas Dzirnavnieks” ir viens no lielākajiem graudu pārstrādātājiem Baltijā. Uzņēmums ražo un pārdod graudu pārstrādes produktus – visu veidu kviešu un rudzu miltus, miltu maisījumus, pārslas, placinātus graudus un putraimus industriālajiem patērētājiem, kā arī fasēto produkciju individuālam patēriņam ar zīmoliem “Hercogs”, “Herkuless” un “Īsta Saimniece”. Uzņēmums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2015.gada 1.jūlija līdz 2016.gada 30.jūnijam, strādāja ar 23,324 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās par 17,5% un bija 843 931 eiro.