Rīgas dzirnavnieks” investē pusmiljonu eiro jaunā ātri pagatavojamo biezputru līnijā 0
AS “Rīgas dzirnavnieks” pabeidzis ražošanas līnijas modernizācijas projektu, jaunajā ātri pagatavojamo biezputru līnijā investējot pusmiljonu eiro, liecina “Rīgas dzirnavnieka” informācija.
Šis ir viens no projektiem, kas tiek īstenots zīmola “Herkuless” 60 gadu jubilejas gadā. Ņemot vērā “Herkuless” zīmola vēsturisko vērtību un popularitāti Baltijas valstīs, “Rīgas dzirnavnieks” nolēmis “AXA” zīmolu nomainīt uz “Herkuless”. Turpmāk tas būs arī eksporta zīmols.
“Līdz ar jauno produktu nonākšanu lielveikalu plauktos, noslēdzies nozīmīgs darbs ražošanas līnijas modernizācijā. Šis ir pēdējā gada lielākais “Rīgas dzirnavnieka” projekts, kas veicinās jaunu putras ēšanas paradumu veidošanos sabiedrībā, nodrošinot daudz ērtāku biezputru ātru pagatavošanu un ēšanu ārpus mājām. Līdz ar šī projekta īstenošanu uzņēmums nostiprinās savas pozīcijas un turpinās būt flagmanis graudaugu biezputru nišā,” atzīst “Rīgas dzirnavnieka” valdes loceklis Žilvinas Pakeltis.
Šobrīd uz jaunās ražošanas līnijas tiek ražoti četri “Herkuless” produkti kartona traukos: auzu biezputra ar persikiem, burkāniem un linsēklām, auzu biezputra ar šokolādes gabaliņiem un upenēm, auzu biezputra ar bumbieru gabaliņiem un auzu biezputra ar avenēm un kazenēm.
“Jauno “Herkuless” ātri pagatavojamo biezputru noieta tirgus būs arī Lietuva un Igaunija, uz kurām jau ir uzsākts šo produktu eksports. Pateicoties ērtajai lietošanai un brīvajai tirgus nišai, šiem produktiem plānots augsts pieprasījums visās Baltijas valstīs,” piebilst Pakeltis.
“Rīgas dzirnavnieks” ir viens no lielākajiem graudu pārstrādātājiem Baltijā ar ilgām miltu ražošanas tradīcijām. Uzņēmums ražo un pārdod graudu pārstrādes produktus – visu veidu kviešu un rudzu miltus, miltu maisījumus, pārslas, placinātus graudus un putraimus industriālajiem patērētājiem, kā arī fasēto produkciju individuālam patēriņam ar zīmoliem “Herkuless”, “Hercogs” un “Īsta saimniece”.