Rīgas dome pieprasa skaidrot, kādēļ “RNP” klientiem ūdens skaitītāju rādījumus jānodod tikai elektroniskā veidā 0
Reaģējot uz virkni iedzīvotāju sūdzību, sasaukta Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas sēde, ar mērķi uzklausīt pašvaldības uzņēmuma SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) skaidrojumu par to, kādēļ ūdens skaitītāju rādījumu pieņemšana no iedzīvotājiem turpmāk iespējama tikai elektroniskā veidā, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.
Komitejas priekšsēdētājs Vjačeslavs Stepaņenko (GKR) norāda, ka ir saņēmis daudzu rīdzinieku, īpaši senioru, sūdzības par jauno sistēmu un tā radījusi apgrūtinājumu daļai uzņēmuma klientu. “Arī man nav pilnīga pārliecība par šādas kārtības lietderību, tādēļ esmu aicinājis uzņēmuma vadību ierasties uz komitejas sēdi un sniegt paskaidrojumus,” norāda Stepaņenko.
Kā liecina RNP mājaslapā pieejamā informācija, šā gada jūlijā RNP informēja iedzīvotājus par jauno ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu paziņošanas kārtību, proti, ka no septembra ūdens patēriņa rādījumu lapiņas pakāpeniski tiks aizvietotas ar citiem paziņošanas veidiem.
Tas nozīmē, ka klienti, kuriem līdz šim drukātajā rēķinā tika iekļauta ūdens patēriņa rādījuma lapiņa un kuriem turpmāk būs vēlme iesniegt ūdens patēriņa rādījumus tikai papīra formātā, nevis elektroniski, turpmāk varēs tās saņemt tikai RNP klientu apkalpošanas centros.
“Lai mazinātu nelietderīgo cilvēku resursu izmantošanu un mazinātu kļūdas iespējamību, kas rodas manuāli ievadot lapiņas datorā, uzņēmums vēlas pakāpeniski pāriet pilnībā uz elektronisku formātu, vienlaikus atvieglojot klientu ikdienu,” skaidro RNP.
Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu veidlapa tiek izsniegta uz trīs mēnešiem. Tas nozīmē, ka klientiem RNP apkalpošanas centrs jāapmeklē vismaz reizi trijos mēnešos.
Medijos jau iepriekš izskanēja informācija, ka RNP apkalpošanas centros jaunās kārtības dēļ veidojas desmitiem cilvēku garas rindas.