Rīgas centrāltirgum plāno piesaistīt arvien maksātspējīgāku publiku 0
Rīgas pašvaldības uzņēmums “Rīgas centrāltirgus” (RCT) plāno piesaistīt centrāltirgum arvien maksātspējīgāku publiku, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” pastāstīja RCT valdes priekšsēdētājs Anatolijs Abramovs.
“Mēs to darām [strādājam pie maksātspējīgākas publikas piesaistes tirgum]. Katru dienu to izdarīt nevar, ir nepieciešami darbi, notikumi, rezultāti, lai tas notiktu,” sacīja Abramovs, piebilstot, ka uzņēmums lūkojas pēc jauniem tirgotājiem, kuru mērķauditorija ir cilvēki ar vidējiem un augstākiem ieņēmumiem.
“Mums ir noticējis liels gaļas izstrādājumu ražotājs, “Ādažu desu darbnīcas” īpašnieks Jānis Sauka, kas pie mums sāka strādāt 2013.gadā, atverot stendu, savukārt jau šogad viņš pie mums ir atvēris veselu ražotni, kurā var iegādāties Latvijā audzētu gaļu – jaunlopu, liellopu, cūkgaļu, jēra gaļu, truša gaļu. (..) Šī produkcija nav no lētajām, jo tā ir ļoti kvalitatīva, attiecīgi tirgotājs tur savu cenu,” sacīja Abramovs.
Arī turpmāk RCT plāno centrāltirgū atvērt jaunas tirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas vietas, kurās var iegādāties augstākas kvalitātes produkciju. “Ja viss būs labi, līdz gada beigām mums izdosies atvērt vismaz vēl vienu līdzīgu tirdzniecības vietu,” teica RCT vadītājs.
RCT ir dibināts 1930.gadā, bet kā Rīgas pašvaldības akciju sabiedrība darbojas kopš 1995.gada. RCT ietilpst centrāltirgus, Āgenskalna un Vidzemes tirgus. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome. 2013.gadā RCT strādāja ar 7,001 miljonu eiro apgrozījumu un 156,5 tūkstošu eiro peļņu.