Rīgas centrā atkal plānoti vērienīgi ielu remontdarbi 0
Rīgas domes Satiksmes departaments, gatavojieties Latvijas valsts simtgadei, šogad plāno veikt ielu seguma periodiskās atjaunošanas darbus deviņās Rīgas centra ielās. Prognozējošās segumu atjaunošanas izmaksas sastādīs aptuveni 12 miljonus eiro, precīzas izmaksas būs zināmas noslēdzoties cenu aptaujai, informēja Rīgas Domē (RD).
Gājējiem, velobraucējiem un transportlīdzekļu vadītājiem jārēķinās, ka šī gada būvdarbu sezonā būs apgrūtināta pārvietošanās Rīgas centra maģistrālajās ielās. Segums tiks atjaunots Brīvības ielā posmā no Lāčplēša ielas līdz Gaisa tiltam, Krišjāņa Valdemāra ielā posmā no Kronvalda bulvāra līdz Skanstes ielai, Duntes ielā no Skanstes ielas līdz Laktas ielai, Elizabetes ielā posmā no Eksporta ielas līdz Satekles ielai, Stabu ielā no Krišjāņa Valdemāra ielas līdz Valmieras ielai, Dzirnavu ielā no Gogoļa ielas līdz Tērbatas ielai, Merķeļa ielā no Marijas ielas līdz Brīvības bulvārim, kā arī Lenču un Ganu ielās.
Seguma atjaunošanas laikā pastiprināta uzmanība tiks pievērsta satiksmes organizācijai, no būvniekiem prasot to nodrošināt ērtu un drošu visiem satiksmes dalībniekiem, sola RD.
Apjomīgākie asfaltēšanas darbi tiks veikti nakts stundās, lai satiksmes ierobežojumi pēc iespējas mazāk aizkavētu rīdzinieku ikdienas gaitas, un būvniekiem būs noteikums darbus pabeigt līdz ar skolēnu brīvlaika beigām – 1.septembri.
Šogad ielu seguma atjaunošanas darbu projektēšanu – apliecinājuma karšu izstrādi – veiks SIA “BRD projekts”, procesā pieaicinot arī Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas speciālistus un ainavu arhitektus. Pēc tam, kad “BRD projekts” iesniegs ielu seguma atjaunošanas darbu projektus, notiks diskusijas par labākajiem tehniskajiem un vizuālajiem risinājumiem.
Ielu seguma periodiskās atjaunošanas laikā ielas brauktuvei tiek uzklāts jauns asfaltbetona vai bruģa segums, atjaunotas vai uzlabotas brauktuves apmales, regulētas komunikāciju aku lūkas, uzklāts jauns ceļa horizontālais apzīmējums, bet saglabājot līdzšinējo ielas ģeometriju un nepārbūvējot esošās pazemes komunikācijas.