Rīgas balzams franču riepu ražotājiem 0

Vēl tikai šo nedēļu Rīgā notiek franču riepu ražotāja “Michelin” rīkotais pasākums, kur viesi no dažādām pasaules valstīm sporta kompleksā “333” izmēģina uzņēmuma radītās ziemas riepas, ko oficiāli sāks ražot tikai aprīlī.

Reklāma
Reklāma

 

“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Viesi jau trīs nedēļas trasē dodas ar jaunākā izlaiduma automašīnām “Mercedes AMG”, “Audi Q5”, “Porsche 911” un citām. Spēkrati speciāli šim pasākumam vesti no Francijas.

Pasākums ilgst vienu mēnesi, un katrā pirmdienā, otrdienā, trešdienā, ceturtdienā Rīgā ierodas aptuveni 40 viesu. Pēc ierašanās viņi tiek aicināti uz prezentācijas pasākumu Melngalvju namā, kas speciāli šim pasākumam nodots kompānijas rīcībā. Nākamajā rītā viesi ar apmēram 15 ekskluzīvām automašīnām dodas uz “333” sporta kompleksu, kur tiek rīkotas prezentācijas un testa braucieni. Pēc pusdienām tiek mērots ceļš uz lidostu, lai ciemiņi dotos mājup. Šā pasākuma laikā, kas norisinās no 6. februāra līdz 2. martam, Rīgu apmeklēs vairāk nekā 600 lūgto viesu no 17 valstīm.

 

CITI ŠOBRĪD LASA

Iemesls, kāpēc “Michelin” izvēlējās Rīgu par savu ziemas riepu testēšanas vietu, bija vēlme pēc pārmaiņām. “Agrāk šādus pasākumus rīkojām Skandināvijas valstīs, bet nu bija pienākusi tā reize, kad vajadzēja meklēt jaunus iespaidus.

 

Mums jau iepriekš bija saskarsme ar tūrisma grupu SIA “Liberty” un tādēļ vaicājām viņiem pēc padoma. Pēc viņu iniciatīvas tika ierosināts Rīgas variants, ko arī izskatījām un atzinām par labu esam,” sacīja “Michelin” mārketinga un komunikācijas daļas ziemas riepu segmenta menedžeris Pjērs Eduards Sorels. Viņš atzina, ka pilsētai pamatīgs pluss esot tās vieta uz kartes un lidosta, jo Latvijas galvaspilsētā ar tiešo reisu varot nokļūt gandrīz no visām Eiropas valstīm, un arī trase neatrodoties pārāk tālu. Turklāt Rīga esot pilsēta, kur gandrīz visur var aiziet ar kājām, un neesot nekādas vajadzības pārvietoties ar sabiedrisko transportu.

Lai pasākumu varētu noorganizēt, atbalsts nodrošināts no SIA “Rīgas nami”, kas pasākumam piešķīrusi Melngalvju namu. “Rīgas namu” valdes loceklis Almers Ludviks cer, ka šis nebūs pēdējais “Michelin” piedzīvojums Latvijas galvaspilsētā, un bija pateicīgs uzņēmumam, ka viņi izvēlējušies Rīgu, lai testētu savas riepas. “Jāpiemin, ka šāds pasākums dod pilsētai ļoti daudz, jo tas ir ne tikai ieguldījums pilsētas ekonomikā, ko sniedz uzturēšanās izmaksas, bet arī atpazīstamība, jo informācija par Latviju un Rīgu nokļūs ne tikai tajās 17 valstīs, no kurām ierodas viesi,” uzskata SIA “Liberty” filiāles vadītāja Jeļena Grigorjeva, piebilstot, ka iebraucēji atzinuši arī Rīgas Melno balzamu un Latvijas galvaspilsētā jutušies kā mājās.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.