Riepu komplekts par 120 eiro 0
Riepas kaimiņa (pensija mazliet virs vidējās) vecajam labajam vāģītim (atlikusī tirgus vērtība ap 3000 eiro) tādas paplikas. Un šis prasa padomu.
Mēģinu pierunāt šo uz eksperimentu, kuram pats vēl neesmu gatavs. Mani ķīnieši (“Westlake”) – ja atceraties, šo privāto testu, informācijas trūkuma nokaitināts, sāku pirms trim gadiem – vēl kādu sezonu godam kalpos. Tādēļ nevaru vēl trūcīgāk komentēto “King Meiler” pārbaudīt. Bet vajadzētu. Jo šī izvēle ne tikai maku saudzē, bet arī dabu. Ko?! Restaurētas?! “Navarkas”?! Fui!!!
Tā nesaki. Ja ar vismodernākajām tehnoloģijām pārbaudītam karkasam tikpat moderni “uzvāra” laba zīmējuma protektoru un to visu rotā zīmols “King Meiler – Made in Germany”, un to visu veiksmīgi pārdod pat tajā pašā Vācijā un bagātajā Eiropā (10 procenti no vieglajiem pasažieru auto tur lieto “reciklētās”, kravinieki vēl vairāk) – vai mums noteikti jābūt augstprātīgi izlepušiem? Vai arī restaurētas riepas – ar dziļu protektora rakstu – uz slapja asfalta un grants nebūs labākas par sen jau puspliku “premium”? Turklāt vienlaikus iespējams vēl viens eksperiments. “King Meiler” piedāvā arī vissezonu riepas. Ar M+S marķējumu. Un pat sniegpārsliņas simbolu. Bet pietiekami labas arī vasarā. Ietaupīsi sezonu maiņas rūpes un naudu. Tātad – “King Meiler”. Ziemeļvācija. Uzņēmuma dibināšanas gads – 1953. Lielākā riepu restaurēšanas pieredze pasaulē. Produkcijas spektrs – no komerctransporta līdz sporta riepām (max. ātrums 280 km/h). Visām riepām – divu gadu garantija, visi iespējamie Eiropas standartu atbilstības sertifikāti. Nederēs gan šī marka visiem, jo izmēru klāsts firmai ierobežots. Nav šiem, piemēram, Latvijā tik populārajiem “krosoveriem” vajadzīgā 205/65 16. Bet tavs, kaimiņ, 195/65 15 ir. Vissezonu versija saucas “Reifen AS-1”. Un maksā 30 eiro gabalā. Izlem, kaimiņ! Ja arī uz reciklētajām nesadūšosies, nekavējies gan. Jo tāpat kā maijs, arī septembris ir riepu tirgus atlaižu laiks.