Kazahietes mīl “Dzintaru” 0
Latvijas paviljonā strādājošajiem jautāju, kas piesaista apmeklētāju uzmanību – tehnoloģijas, piemēram, ar ūdeņradi darbināmās lokomotīves prototips vai tranzīta un loģistikas nozare, kurai veltīta šī nedēļa. Viņi teic, ka uzmanību pievērš arī lokomotīvei un nozarei, sevišķi tad, ja starp apmeklētājiem ir tehniski izglītoti ļaudis vai tādi, kuri paši strādā kādā no šīs nozares uzņēmumiem.
Bet kazahu sievietes visvairāk pievelk paviljona veikaliņš. Vidējās un vecākās paaudzes dāmas vilina uzņēmuma “Dzintars” ražotā parfimērija. “Pavisam noteikti pirmajā vietā ir “Dzintars”. Šim zīmolam nekādi paskaidrojumi nav vajadzīgi,” atzīst veikaliņa pārdevējs Ulvis Roze. “Sevišķi pieprasītas ir “Dzintarā” ražotās smaržas “Rīdzinieces noslēpums” un “Rīgas ceriņi”. Tāpat uzmanību piesaista mūsu rokassprādzes, gredzeni un citas rotaslietas. Tiesa – vairāk patīk tās, kas lielas un spīdīgas.”
Ulvis Roze piebilst, ka paviljona apmeklētājiem garšojot mūsu maltā un kafijas automātos vārītā pupiņu kafija. Gan izstādes teritorijā, gan Astanas tirdzniecības centros lielākoties ir nopērkama tikai beznosēdumu kafija, bet arī pēc tās pieprasījums nav pārāk liels. Iespējams, tas izskaidrojams ar to, ka kazahi līdz šim lielākoties dzer tēju, tāpēc malto pupiņu kafijas garšu vēl nav sajutuši.