Riana kļuvusi par modes nama “Dior” reklāmas seju 0
Barbadosiešu dziedātāja Riana kļuvusi par franču modes nama “Dior” jauno reklāmas seju.
Luksusa zīmols “Dior” pirmdien aģentūrai AFP apstiprināja, ka Riana esot “mūsu “Noslēpumainā dārza” kampaņas jaunākā reklāmas seja”. Popmūzikas zvaigzne piedalījusies video un drukāto reklāmu sērijā, kas tiks uzņemta Versaļas pils teritorijā.
Amerikāņu fotogrāfs Stīvens Kleins pagājušajā nedēļā iemūžināja 27 gadus veco dziedātāju reklāmas materiālos modes nama jaunajai kolekcijai “Esprit Dior Tokyo”. Attēli un video tiks publicēti tuvāko mēnešu laikā.
“Noslēpumainā dārza” kampaņa, kura galvenokārt paredzēta publicēšanai internetā, turpinās trīs gadus.
“Dior” regulāri iesaista savās reklāmas kampaņās pasaulslavenas zvaigznes. To vidū bijusi amerikāņu aktrise Natālija Portmane, kura ir smaržu līnijas “Miss Dior” reklāmas seja, un “oskarotā” franču aktrise Mariona Kotijāra, kura reklamē “Lady Dior” rokassomiņas.