Reklāmas gigants likvidēs 2500 darbvietas 0
Globālais reklāmas milzis WPP otrdien prezentēja jaunu izaugsmes plānu, kas paredz likvidēt 2500 darbvietas.
Uzņēmums, kas saskāries ar grūtībām konkurēt ar tādiem ASV tehnoloģiju gigantiem kā “Google” un “Facebook”, norāda, ka pēc šīs restrukturizācijas programmas īstenošanas cer atgriezties pie izaugsmes.
Trīs gadus ilgā programma WPP izmaksās 300 miljonus sterliņu mārciņu (333 miljonus eiro), taču līdz 2021.gada beigām uzņēmums cer ietaupīt 275 miljonus mārciņu gadā.
WPP skaidro, ka kopumā tiks likvidētas 3500 darbvietas, taču vienlaikus tiks radīts arī 1000 jaunu darbvietu.
Darbvietu likvidēšana galvenokārt ietekmēs uzņēmuma pārvaldi, jo WPP plāno apvienot vai likvidēt gandrīz 200 birojus.
WPP pasaulē kopumā nodarbina vairāk nekā 130 000 cilvēku.