
Reklāmas aģentūra “DDB Latvija” festivālā “BalticBest 2019” atzīta par Baltijas labāko aģentūru 0
Reklāmas aģentūra “DDB Latvija” otro gadu pēc kārtas festivālā “BalticBest 2019” atzīta par labāko no 64 Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.
Šis tituls tiek piešķirts, summējot nozares festivālos iegūtās balvas.
Festivālā “BalticBest” šogad “DDB Latvija” izcīnīja 15 godalgas.
Izvērtējot 209 iesniegtos darbus, uzvarētājus noteica starptautiska žūrija.
Visvairāk godalgu saņēma “LMT” kampaņa “Viss ir mūsu rokās”, iegūstot četras godalgas, tostarp zeltu kategorijā “Film Craft” un sudrabu vides reklāmu kategorijā par Brīvības centra Ziemassvētku skatlogiem.
“Latvijas Zaļā punkta” komunikācija saņēma trīs balvas. Zelta godalgu kategorijā “Zīmola radīts saturs un izklaide” ieguva “Šķiratlona” treneres Viktorijas stāvizrāde “Pusnakts šovā septiņos ar Jāni Skuteli”. Savukārt “Vislatvijas Šķiratlons” kā kampaņa tika apbalvota ar diviem sudrabiem.
Sadarbībā ar “Rozā vilciena labdarības fondu” tapusī sociālā kampaņa “Pupkultūra” tika novērtēta ar sudraba godalgu kategorijās “Integrētās kampaņas” un kategorijā “Publiskā servisa PR”.
“Live Riga” kampaņa “Insider’s guide to Riga” festivālā ieguva divas balvas – sudraba godalgu kategorijā “Mārketinga efektivitāte”, bet bronzu kategorijā “Tiešsaistes video” izpelnījās klips “Policista ceļvedis Rīgā” ar Mairi Briedi galvenajā lomā.
Divas bronzas godalgas saņemtas kopā ar Ekonomikas ministriju par kampaņu “Latvia – your business playground”.
“Rimi Latvija” un “DDB Latvija” kopā radītā kampaņa “Labākai dzīvei” jeb pirmā dziesma no etiķešu tekstiem tika apbalvota ar bronzu kategorijā “Zīmola radīts saturs un izklaide”. Savukārt “Riga Plaza” un DDB Latvija ieviestais “Pirmais dīvāna maratons” ieguva bronzas godalgu kategorijā “Promocija un aktivizācija”.
Festivālā zelta godalgas ieguvušie darbi tālāk ceļos uz Eiropā un pasaulē nozīmīgajiem EPICA un Eurobest festivāliem.