Foto – Fotolia

Reklāmistiem savs kodekss 0


LRA biedri nereti izmantojot asociācijas piedāvāto juridisko konsultāciju, lai pārliecinātos, ka viņu radītā reklāma atbilst likumdošanai un to droši var translēt. Tāpat tuvākajā laikā Eiropas līmenī tiks izstrādāta vienota platforma, kuru varēs izmantot reklāmas aģentūras arī no Latvijas, lai varētu dalīties un iepazīties ar citu valstu pieredzi par to, kas šobrīd reklāmās ir atļauts un kas ne. Visi asociācijas biedri vadās pēc LRA izstrādāta ētikas kodeksa, kurā jau pirms pieņemtajiem likuma grozījumiem atsevišķā nodaļā “Bērnu un jauniešu izmantošana reklāmā” šie paši noteikumi bija atrunāti. Tāpat LRA izvērtē gadījumus, kad, viņuprāt, kāda no aģentūrām, kura ir asociācijas biedrs, ir pārkāpusi ētikas kodeksā minētos punktus. Pēdējais šāds gadījums bija, piemēram, par nesaskaņotu Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadītājas Baibas Vītoliņas viedokļa iekļaušanu TV reklāmā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
Apspriežot grozījumus, komisijas sēdē izcēlušās diskusijas par to, kuras reklāmas ir paredzētas bērniem un kuras nav – “vai tiešām bērniem paredzētās reklāmas ir tikai par pamperiem un rotaļlietām?” spriež deputāte. Viņasprāt, mobilo telefonu un citu preču reklamēšana arī tieši attiecas uz bērniem, jo lielākajai daļai šodienas bērnu jau no agra vecuma ir pieejamas mūsdienu modernās tehnoloģijas. Veikt izmaiņas likumā, kuras balstītas uz konkrētiem dzīves gadījumiem, nav pareizi, jo lielākoties tie ir izņēmumi.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.