Reklāmistiem savs kodekss 0
LRA biedri nereti izmantojot asociācijas piedāvāto juridisko konsultāciju, lai pārliecinātos, ka viņu radītā reklāma atbilst likumdošanai un to droši var translēt. Tāpat tuvākajā laikā Eiropas līmenī tiks izstrādāta vienota platforma, kuru varēs izmantot reklāmas aģentūras arī no Latvijas, lai varētu dalīties un iepazīties ar citu valstu pieredzi par to, kas šobrīd reklāmās ir atļauts un kas ne. Visi asociācijas biedri vadās pēc LRA izstrādāta ētikas kodeksa, kurā jau pirms pieņemtajiem likuma grozījumiem atsevišķā nodaļā “Bērnu un jauniešu izmantošana reklāmā” šie paši noteikumi bija atrunāti. Tāpat LRA izvērtē gadījumus, kad, viņuprāt, kāda no aģentūrām, kura ir asociācijas biedrs, ir pārkāpusi ētikas kodeksā minētos punktus. Pēdējais šāds gadījums bija, piemēram, par nesaskaņotu Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadītājas Baibas Vītoliņas viedokļa iekļaušanu TV reklāmā.