Foto: Ekrānuzņēmumi no video

“Redzu, ka mans vīrs paliek zaļš….” Klients “Herburger” ēdienā atklāj nebaudāmu pārsteigumu 0

Soctīklu lietotāja Iveta vietnē “TikTok” dalījusies ar sašutuma pilnu video, izklāstot savu nelāgo pieredzi “Hesburger” restorānā “Akropole Alfa”. Viņa ar vīru ieturējusi maltīti, bet vienā brīdī viņas vīrs pēkšņi kļuvis “zaļš”.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Tramps nomaina Ovālā kabineta galdu dažas dienas pēc tam, kad Īlona Maska dēls iemūžināts uz tā atstājam “dāvanu” 5
RAKSTA REDAKTORS
Kā krāpnieki zina, kur meklēt cilvēkus ar vairākiem tūkstošiem kontā – vai banku dati kaut kur noplūst? Atbild eksperti
Dabiski palīgi asinsspiediena kontrolei: 5 sēklas, ka noteikti jāiekļauj uzturā
Lasīt citas ziņas

Viņš pagriezis burgeru un parādījis, ka tajā ir garš mats. Sākumā licies, ka tas ir diegs, bet diemžēl bažas par matu apstiprinājušās. Viņa atklāj, ka varētu pievērt acis, taču viņas vīram palicis tiešām slikti.

Viņi vērsušies pie apkalpojušā personāla, kas viņiem piedāvājis ēdienu samainīt pret citu, taču šis piedāvājums viņus nav apmierinājis, jo viņi vairs neesot gribējuši tur ēst. Naudu par pasūtījumu personāls atteicies atgriezt. Beigās viņiem iedotas divas suliņas, kura, kā atklāj video autore, viņa nemaz negribējusi dzert.

CITI ŠOBRĪD LASA
@ivetasazo Ļoti žēl, hesburgera burgeris bija mans guilty pleasure un paprikas mērcīte, omg 🥲 #CapCut #ivetasazo #hesburger #restorāns #mats #mati #matsēdienā #riga #latvija ♬ original sound – ivetasazo

“Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela uzsver, ka līdzās klientu apmierinātībai “Hesburger” prioritāte ir produktu kvalitāte un higiēnas standartu ievērošana. “Mēs pastāvīgi uzraugām un pilnveidojam savus procesus, lai nodrošinātu, ka visi mūsu produkti atbilst augstākajiem drošības un kvalitātes standartiem,” viņa skaidro.

Ikdienā higiēnas prasību ievērošana restorānos ir stingri uzraudzīta – katrs restorāna vadītājs ir atbildīgs par procesu kontroli, un darbinieki tiek regulāri apmācīti, lai nodrošinātu atbilstību visām sanitārajām prasībām. Mēs arī regulāri veicam iekšējās pārbaudes, lai garantētu, ka šie standarti tiek ievēroti ikdienā.

Viņa uzņēmuma vārdā ļoti atvainojas klientam par šo situāciju! Lai vēlreiz pārliecinātos par procesu atbilstību prasībām, tiks veikta papildu kvalitātes pārbaude “Hesburger” restorānā “Akropole Alfa”. Tāpat tiks veiktas pārrunas ar šī restorāna darbiniekiem, vēlreiz atgādinot par klientu sūdzību situāciju risināšanas iespējām, kas, izskatot katru gadījumu individuāli, ietver arī naudas atgriešanu.

Proti, ja klients ir noraidījis iespēju apmainīt produktu uzreiz restorānā, klientam ir iespēja sazināties ar “Hesburger” restorānu administrāciju mūsu mājaslapā, lai mēs varētu izvērtēt situāciju un piedāvāt risinājumu, kas var ietvert arī naudas atgriešanu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.