“Rail Baltica” būvlaukums pie Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas.
“Rail Baltica” būvlaukums pie Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas.
Foto: Zane Bitere/LETA

“Rail Baltica” meklē projekta departamenta direktora vietnieku. Cik lielu algu sola? 0

Satiksmes ministrija (SM) izsludinājusi konkursu uz “Rail Balltica” projekta departamenta direktora vietnieka amatu uz noteiktu laiku, liecina informācija SM mājaslapā.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

Mēneša atalgojums SM “Rail Baltica” projekta departamenta direktora vietniekam paredzēts no 2880 eiro līdz 3200 eiro apmērā.

Pretendenti aicināti pieteikties līdz 9.novembrim.

CITI ŠOBRĪD LASA

Amata pretendentam prasīta augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās, vismaz trīs gadu pieredze transporta, enerģētikas vai vides saimniecības jomas projektu vadībā un kontrolē, kā arī pieredze starptautiskā sadarbībā, investīciju projekta finanšu plānošanā un kontrolē un investīciju projektu ieviešanas risku vadībā.

Tāpat pretendentam vēlama pieredze pieredze darbā ar Eiropas Savienības (ES) finansētiem projektiem un vadošā amatā, kā arī izpratne par būvniecības projektu ieviešanas ciklu, zināšanas par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību un citas prasības.

Galvenie amata pienākumi būs veikt “Rail Baltica” projekta aktivitāšu plānošanu nacionālā līmenī, piedalīties “Rail Baltica” projektam piesaistīto finanšu resursu plānošanā un kontrolē, vadīt “Rail Baltica” projekta plānošanas un finanšu kontroles nodaļas darbu, kā arī analizēt “Rail Baltica” projekta finanšu progresu un identificēt jautājumus, kuriem nepieciešams pievērst papildu uzmanību transporta politikas plānošanas un normatīvā regulējuma kontekstā.

Tāpat “Rail Baltica” projekta departamenta direktora vietniekam būs jāapkopo un jāanalizē lēmumu pieņemšanai nepieciešamos datus par “Rail Baltica” projekta ieviešanu, jānodrošina kvalitatīvu finanšu plānošanas, kontroles un uzraudzības sistēmu un jāsagatavo atzinumus par AS “RB Rail” un SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” finanšu plānošanas un kontroles sistēmām un citi pienākumi.

Jau ziņots, ka atbilstoši Baltijas valstu augstāko revīzijas iestāžu īstenotajam “Rail Baltica” projekta situācijas izpētes ziņojumam patlaban nav skaidrības par “Rail Baltica” dzelzceļa līnijas ekspluatācijas un pārvaldīšanas modeli.

Reklāma
Reklāma

Atbilstoši “Rail Baltica” izmaksu un ieguvumu jaunākās analīzes datiem dzelzceļa līnijas kopējās izmaksas Baltijā var sasniegt 23,8 miljardus eiro, tostarp projekta pirmās kārtas izmaksas Baltijā varētu veidot 15,3 miljardus eiro, no tiem Latvijā – 6,4 miljardus eiro. Iepriekšējā izmaksu un ieguvumu analīzē 2017.gadā tika lēsts, ka projekts kopumā izmaksās 5,8 miljardus eiro.

Latvijā “Rail Baltica” pamatlīnijas būvniecību plānots sākt 2024.gadā.

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.