Karogi pie Rīgas domes ēkas.
Karogi pie Rīgas domes ēkas.
Foto – Zane Bitere/LETA

Raidījums: Rīgas dome priekšvēlēšanu gadā līgumiem ar medijiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro 0

Rīgas dome, tās struktūras un uzņēmumi aizvadītajā priekšvēlēšanu gadā kopumā dažādiem medijiem publikācijām un raidījumiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro, pirmdien vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums “Aizliegtais paņēmiens”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests: pasaki, ko ieraudzīji pirmo, un atklāj, kādas būs tavas attiecības ar naudu 2025. gadā
TV24
Līdaka: “Rail Baltica” nauda pazudusi mūsu stulbuma dēļ, paskatieties uz Stradiņiem!
Kokteilis
“Attaisa, nomet, bet tur ir mans darbs, rokas un sirds” – vecmāmiņu pārdomas par jaunās paaudzes Ziemassvētku paradumiem
Lasīt citas ziņas

Dažos gadījumos šie raidījumi un publikācijas skaidri nodalīti no mediju satura, citos norādes esot grūti pamanāmas, bet vēl par dažiem līgumiem informācija nemaz netiekot sniegta.

Kā vēstīja raidījums, kopējais Latvijas reklāmas tirgus – televīzijā, radio, internetā, žurnālos un laikrakstos – pērn bijis vairāk nekā 70 miljonu eiro liels, līdz ar to Rīgas pašvaldība ir bijusi ievērojama spēlētāja šajā tirgū.

CITI ŠOBRĪD LASA

Piemēram, presē pērn Rīgas dome esot bijusi lielākā reklāmas devēja.

“Aizliegtais paņēmiens” arī norādīja, ka no domes un pašvaldības uzņēmumiem esot problemātiski uzzināt konkrētu laiku un datumus, kad informatīvie materiāli medijos publicēti un par ko tieši ir maksāts.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.