Ralfs Nemiro, Rīgas pašvaldību vēlēšanās kandidēja no partijas “KPV.lv”
Ralfs Nemiro, Rīgas pašvaldību vēlēšanās kandidēja no partijas “KPV.lv”
Foto: Evija Trifanova/LETA

Raidījums: “KPV LV” Rīgas domes priekšvēlēšanu kampaņu par 126 000 eiro uzticējis ēdināšanas uzņēmumam 0

Partijas “KPV LV” Rīgas domes priekšvēlēšanu kampaņu par 126 000 eiro veidojis ēdināšanas uzņēmums bez iepriekšējas pieredzes politikā, svētdien ziņoja TV3 raidījums “Nekā personīga”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Vasarā partijas valde lēma, ka mēra kandidāts būs Ralfs Nemiro un viņam vienpersoniski ļāva izraudzīties kampaņas organizētājus. Neraugoties uz deviņu valdes locekļu lemto, vēlēšanās netērēt vairāk nekā 170 000 eiro, kampaņā izdots divas reizes vairāk, pašvaldībā gan neiekļūstot.

Visdārgākā bijusi priekšvēlēšanu kampaņas plānošana un organizēšana. Svarīgākais darbs priekšvēlēšanu laikā uzticēts ēdināšanas uzņēmumam, kas darbību pēdējos trijos gados praktiski nav veicis un ir reģistrēts kādā dzīvoklī Ķengaragā. Reklāmas tirgū kompānijas “Thumbs up media line” vārds, kam “KPV LV” par kampaņu samaksāja 126 398 eiro ir svešs, noskaidroja raidījums.

CITI ŠOBRĪD LASA
Nemiro skaidroja, ka partija uzņēmumu izvēlējās, jo tajā ir cilvēki, kuri ir spējīgi organizēt kampaņu.

Uzņēmuma projektu direktors Toms Baros Lūķis atzina, ka pieredze notikušajās vēlēšanās politikas laukā uzņēmumam ir pirmā, neatklājot līguma detaļas.

Raidījumā skaidroja, ka saskaņā ar uzņēmuma atskaitēm vislielākās summas saņēmis projektu direktors un radošais direktors pamatā par atbalstu kampaņas stratēģijas izstrādē un konsultācijām. Lai arī radošā direktora vārdu partija neatklāj, vairāki partijas cilvēki norādījuši, ka “KPV LV” priekšvēlēšanu kampaņu veidoja un uzraudzīja Ēriks Stendzenieks, kurš nopelnījis nepilnus 30 000 eiro. Stendzenieks gan šādu sadarbību noliedz.

70 partijas biedrus neapmierināja aizdomīgie tēriņi un viņi aicināja sasaukt partijas kopsapulci. Biedriem ir jautājumi, vai divu videoklipu filmēšana patiešām izmaksāja 30 000 eiro, nav arī skaidrs, kāpēc līdzās vairākiem simtiem suvenīru ar partijas logo, ko izgatavoja cita firma, identiski suvenīri bija jāpasūta arī firmai “Thumbs up media line”. Tāpat 10 000 tai skaitā radošais direktors saņēmis par tekstu rediģēšanu sociālajos medijos “Facebook” un “Twitter”, lai gan “KPV LV” ir vairāki cilvēki, kuri šo darbi veic uz līguma pamata, tajā skaitā sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Ozoliņa, kura par darbu šogad saņēmusi 17 000 eiro.

Reklāma
Reklāma

Piektdien partijas līderis Atis Zakatistovs plānoto ārkārtas biedru kopsapulci atcēla, pamatojoties uz valdības noteikumiem. Rīt gaidāma partijas valdes sēde, kurā vismaz divi valdes locekļi plāno uzdot jautājumus gan par kampaņai izlietotās naudas pamatotību, gan kopsapulces atcelšanas likumību.

KNAB solīja pievērst uzmanību minētajam gadījumam.

Vairāk skaties šajā video sižetā:

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.