“Radio Marija” vadītājs: “Kovida laikā reizēm lūgšana ir pēdējais salmiņš” 34

TV24 raidījumā “Pilna bilde”, diskutējot par to, kā Covid-19 laikā audzis kristīgo mediju patēriņš, savu komentāru sniedza “Radio Marija” direktors Pēteris Skudra. Viņš uzskata, ka auditorijas skaita pieaugums lielā mērā skaidrojams ar faktu, ka cilvēki šajā psiholoģiski grūtajā laikā meklē glābiņu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Sapnī pēkšņi un strauji tu krīti bezdibenī.. Par ko brīdina šie sapņi? 18
Vērsis – “Lexus”, Lauva – “Lamborghini”: kurš auto ir piemērots jūsu Zodiaka zīmei 16
Kokteilis
4 zodiaka zīmes, kuras visbiežāk salauž partneru sirdis 4
Lasīt citas ziņas

“Sastopot savus klausītājus, viņi viennozīmīgi pauž to, cik svarīgs ir šis piederības aspekts, ka arī mēs esam kristieši vai katoļi, bet daudzi noteikti vērtē arī kvalitāti.

Un, protams, kovida laikā, kad cilvēki nekur nevar iziet, kad ir skumji un drūmi un tu nezini, ko darīt ar savu dzīvi, tad reizēm cilvēkiem varbūt tā lūgšana ir pēdējais salmiņš, kur vēl var patverties un tādā veidā gūt kaut kādu mieru,” skaidro Skudra, piebilzdams, ka “komerciālie mediji kovida laikā prasīja valstij līdzekļus, bet mums klausītāji saziedoja visas izmaksas, kas bija nepieciešamas, lai nodrošinātu skanējumu. Viņi teica – mums to vajag”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Latvijas Radio programmu vadītāja, raidījuma “Svētrīts” veidotāja Inta Zēgnere arī izcēla klausītāju skaita ievērojamo pieaugumu.

“Kovida laikā cilvēks nokļūst tādā neziņā, domā, kur tagad tverties, kā dzīvot. Kas ir mana dzīve? Šie eksistenciālie jautājumi kļūst daudz aktuālāki. Un tad ir labi, ka ir dažādi veidi, kā meklēt atbildes.”

Projektu finansē Mediju atbalsta fonds no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.