Foto-LETA

PV: Nav pamata bažām par vilcienu iepirkuma projekta vilcināšanu 0

AS “Pasažieru vilciens” (PV) uzskata, ka nav pamata bažām par jauno vilcienu iepirkuma projekta novilcināšanu, jo ir noteikts precīzs termiņš sarunām par līguma grozījumiem – tās var turpināties līdz 2.oktobrim, norāda PV.

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

Iepriekš Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā vadītāja Inna Šteinbuka izteica bažas par jauno vilcienu iepirkuma projekta novilcināšanu.

PV uz šo brīdi prioritārais darbības mērķis esot valdības akceptēto līguma grozījumu saskaņošana, lai pēc iespējas ātrāk veicinātu līguma noslēgšanu ar spāņu uzņēmumu “Construcciones y Auxiliares de Ferrocariles” (CAF) par jauno vilcienu iepirkumu un ražošanu, skaidro uzņēmumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Satiksme ministrijā (SM) sacīja, ka jūnijā notikušas vairākas PV un CAF pārstāvju tikšanās un turpinās sarunas par līguma grozījumiem. “SM pēc sarunām ar Valsts kanceleju, kā arī, ievērojot visas darbības, ko veic PV, patlaban nesaredz būtiskus riskus sekmīgai tālākai jautājuma virzībai,” uzsver ministrijā.

PV valde arī informē, ka jaunajiem vilcieniem ir jābūt saražotiem 2015.gada augustā.

PV valde strādājot saskaņā ar Latvijas valdības un EK strikti noteiktajām prasībām, jo jaunie vilcieni ir prioritārā nepieciešamība, lai Latvijā saglabātu konkurētspējīgus pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu. Esošais ritošais sastāvs ir morāli un tehniski novecojis, vecākais vilciens patlaban ir jau nobraucis ap 5,8 miljonus kilometru.

Jauno 34 elektrovilcienu un septiņu dīzeļvilcienu iepirkuma iegādes kopējās izmaksas tiek plānotas 144 miljonu latu apmērā, no kuriem Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums būs 100 miljoni latu, savukārt PV līdzfinansējums šā projekta realizācijai būs 44 miljoni latu.

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas “Latvijas Dzelzceļš” veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija “Latvijas Dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī PV tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.