“Pure Chocolate” šogad prognozē apgrozījuma kritumu 0
Šokolādes trifeļu ražotājs SIA “Pure Chocolate” šogad paredz 10% apgrozījuma samazinājumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, atzina uzņēmuma mārketinga direktore Ieva Ostrovska.
“Veicot padziļinātu uzņēmuma iekšējo un ārējo procesu analīzi, esam pārtraukuši sadarbību ar vairākiem nerentabliem tirgiem un klientiem. Šāds lēmums, lai arī prognozējami samazinās apgrozījumu par 10%, tajā pat laikā ļaus uzlabot uzņēmuma rentabilitāti,” sacīja Ostrovska.
Viņa informēja, ka uzņēmums šogad veiksmīgi realizējis ne tikai mērķi sašaurināt klientu un eksporta valstu skaitu, tādējādi uzlabojot uzņēmuma efektivitāti un zīmola atpazīstamību izvēlētajos tirgos, bet strādāja arī pie produkcijas un iepakojuma kvalitātes uzlabošanas un jaunām garšām.
Tāpat uzņēmums šogad izveidoja jaunu zīmola koncepciju. “Galvenais 2017.gada uzdevums bija izveidot jaunu zīmola koncepciju, stratēģiju un radīt unikālu trifeļu piedāvājumu ar mērķi parādīt, ka augstas kvalitātes produkti, kā “Pure Chocolate” šokolādes trifeles, ir ne tikai skaista dāvana, bet pieejami un piemēroti arī ikdienas lietošanai,” sacīja “Pure Chocolate” pārstāve.
Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2016.gadā “Pure Chocolate” strādāja ar 3,45 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,9% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās 2,1 reizi un bija 873 195 eiro.
“Pure Chocolate” ir dibināts 2007.gadā, tās pamatkapitāls ir 2,296 miljoni eiro. Uzņēmums specializējas šokolādes trifeļu ražošanā no Beļģijā iepirktas šokolādes, ap 40% produkcijas eksportējot uz Krieviju, Austrāliju, Japānu, Baltijas un Skandināvijas valstīm.
Uzņēmums 2013.gadā Pūres pagastā atklāja jaunu rūpnīcu “Viktorija”, kurā investēti četri miljoni eiro.
“Pure Chocolate” pieder kompānijai “BaltCap Latvia Venture Capital Fund” (14,3%), kā arī piecām Latvijas privātpersonām, kuru kapitāldaļas ir ieķīlātas.