Uzņēmuma “Pure Chocolate” produkcija.
Uzņēmuma “Pure Chocolate” produkcija.
Foto LETA

“Pure Chocolate” apgrozījums pērn pieauga par 21% salīdzinājumā ar gadu iepriekš 0

Šokolādes trifeļu ražotāja SIA “Pure Chocolate” pagājušajā gadā strādāja ar 3,797 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi saruka par 38,7% – līdz 228 713 eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmuma apgrozījums vietējā tirgū pieauga par 8%, bet eksporta tirgos – par 32%. 2019.gadā kompānija turpināja esošās un sāka jaunas sadarbības ar tirdzniecības partneriem Vācijā, ASV, Japānā, Ķīnā un Korejā.

Komentējot nākotnes perspektīvas, “Pure Chocolate” vadība atgādina, martā Latvijā un daudzās pasaules valstīs ir spēkā stājušies ar jaunā koronavīrusa izplatību saistītie ierobežojumi, ievērojami samazinot ekonomikas attīstību Latvijā un pasaulē. Situācijas attīstība nākotnē nav paredzama, līdz ar to pastāv ekonomikas attīstības nenoteiktība.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pure Chocolate” vadība nemitīgi vērtē situāciju. Pašlaik kompānijas vadība saskaras ar apgrozījuma kritumu Baltijā un eksporta tirgos. Apstājies apgrozījums arī HoReCa un tūrisma segmentā, kā arī krities pieprasījums pēc produkcijas dāvanu segmentā.

“Pure Chocolate” vadības ieskatā uzņēmums spēs pārvarēt ārkārtējo situāciju ar kompensējošo mehānismu palīdzību – izmaksu pārskatīšanu un samazināšanu, iekams beigsies krīzes ietekme, kā arī “Altum” aizdevumiem darbības pārstrukturizēšanai un nepārtrauktas darbības uzturēšanai līdz eksporta klientu pasūtījumu izpildei gada otrajā pusē.

Uzņēmuma vadība uzsver, ka turpmāko notikumu ietekme uz kompānijas darbību nākotnē var atšķirties no tās pašreizējā izvērtējuma.

“Pure Chocolate” vadība norāda, ka kompānijas jaunā zīmola stratēģija ir nodrošinājusi jaunus noieta tirgus uzņēmuma zīmola produkcijai.

Kompānijas darbība turpmāk fokusēta uz pakāpenisku, stabilu izaugsmi esošajos tirgos un jaunajos tirgos, attīstot stabilu noieta tirgu sava zīmola produkcijai. Nākotnē “Pure Chocolate” ir iecerējusi investēt zīmola attīstībā un jaunu receptūru izstrādē.

Jau vēstīts, ka 2018.gadā “Pure Chocolate” apgrozījums bija 3,138 miljoni eiro, kas ir par 7,5% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi samazinājās vairākas reizes un bija 372 878 eiro.

“Pure Chocolate” reģistrēta 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3,596 miljoni eiro. Kompānija pieder “BaltCap Latvia Venture Capital Fund” (60%), kā arī trim Latvijas privātpersonām un uzņēmumam “Šokolādes muzejs”. Kompānijas pamatdarbības veids

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.