Foto: Valdis Semjonovs

“Rūjienas saldējums” paplašināsies, ieguldot 1,3 miljonus eiro 0

Saldējuma ražotājs SIA “Rūjienas saldējums” attīstībā plāno ieguldīt 1,3 miljonus eiro.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Kā “LB” uzzināja uzņēmumā, vērienīgās investīcijas uzņēmumam ļaus palielināt ražošanas apjomus. Vērienīgajā paplašināšanā iecerēts piesaistīt ES līdzfinansējumu.

Tieši pateicoties “Mini Melts” saldējuma ieviešanai ražošanā, uzņēmums pēdējos gados piedzīvojis strauju izaugsmi. 2017. gadā uzņēmums apgrozīja 1,4 miljonus eiro, pērn ieņēmumi pieauga līdz 2,3 miljoniem eiro, bet šogad prognozētais apgrozījums sasniegs trīs miljonus eiro. No pagājušā gada apgrozījuma ieņēmumi no “Mini Melts” pārsniedza vienu miljonu eiro, kas ir divas reizes vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mini Melts” saldējuma bumbiņas uzņēmums ražo jau ceturto gadu. Saldējums top ar šķidro slāpekli -197 grādu temperatūrā, un šī metode ir patentēta. Sortimentā ir 10 dažādu garšu “Mini Melts” bumbiņas, to vidū divas – vegāniem. Šobrīd “Mini Melts” Latvijā var iegādāties vairāk nekā 20 tirdzniecības vietās, kuru skaits aug.

Saldējuma bumbiņu uzglabāšanai nepieciešamas īpaši ražotas saldētavas ar ļoti zemu temperatūru, līdz ar to katra tirdzniecības vieta tiek īpaši izvērtēta un akceptēta. Šobrīd “Rūjienas saldējums” koncentrējas uz produkta pieejamību reģionos.

Uzņēmums saldējuma bumbiņas eksportē uz 22 Eiropas valstīm, to skaitā Igaunija, Lietuva, Zviedrija, Polija, Dānija, Bulgārija, Itālija, Ukraina. “Rūjienas saldējums” ir vienīgais “Mini Melts” saldējuma ražotājs Eiropā.

Šogad plānotais eksports sasniegs 60% no apgrozījuma. Uzņēmuma pārstāve Kitija Liepa pastāstīja, ka saldējuma ražošana un pārdošana ir komplicēts process un tas vairs nav kā bizness, bet dzīvesveids. “Mēs visi darbojamies kopā kā viens dzīvs organisms. Sekojam līdzi tirgus tendencēm, reģionālajām garšām. Šobrīd viens no straujāk augošajiem tirgiem ir Skandināvija, un tam pielāgojam īpašas garšas,” stāsta Liepa. Uzņēmums izstrādājis stratēģiju nākamajiem pieciem gadiem, kas paredz nostiprināšanos Eiropas tirgū un ražošanas apjomu palielināšanu. Tāpat plānots aptvert jaunus reģionus, tostarp apgūt Skandināvijas tirgus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.