Prinča Harija un Meganas Mārklas dibinātais uzņēmums drīz varētu kļūt par pasaulē vislabāk apmaksāto zīmolu 12
Tiek uzskatīts, ka prinča Harija un Meganas Mārklas jaundibinātais zīmols “Brand Sussex” varētu kļūt par vienu no pieprasītākajiem un vislabāk apmaksātajiem personālvārdu zīmoliem pasaulē. Lēš, ka viņu jaunā zīmola kopējā vērtība šobrīd jau ir gandrīz 300 miljoni eiro un drīz varētu kļūt par “pasaulē vislabāk apmaksāto personālvārda zīmolu”, raksta izdevums “The Sun”.
Šonedēļ ziņots – princis Harijs un Megana Mārkla uzsākuši sadarbību arī ar banku sektoru un noslēguši līgumu, kura kopējā summa ir vairāki miljoni ASV dolāru, tāpat viņi parakstījuši sadarbības līgumus ar kompānijām “NetFlix”, “Spotify” un “Apple”.
Biznesa un zīmolu eksperts, kompānijas “Frank PR” dibinātājs Endrjū Blohs, žurnālam “Fabulous” atklājis: “Kopš pārcelšanās uz Kaliforniju un aiziešanas “no darba” britu karaliskajā ģimenē, princis Harijs un Megana sev ir nodrošinājuši vairākus ienesīgus biznesa darījumus un, šķiet, ka viņu plāni vēl nebūt nav galā. Es uzskatu, ka viņu kopējā zīmola vērtība šobrīd ir gandrīz 300 miljoni eiro.”
“Viņi patiešām maksimāli izmanto savu jauno statusu, un viņu potenciāls savu zīmolu padarīt kā pasaulē bagātāko, šķiet, drīz būs sasniegts,” – teicis eksperts.
Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem.