Foto – Shutterstock

Praktiskā astroloģija: kā katra zodiaka zīme reaģē uz reklāmu 0

Auns

(21. marts-20. aprīlis)

Praktiski visi, kas skatās TV, klausās radio vai vienkārši iet pa ielu, tā vai citādi ir pakļauti reklāmas ietekmei. Vienu tā kaitina, citu – uzjautrina, vēl kādam – sniedz informāciju. Taču mūsu psihe nespēj tikt galā ar tik lielu nevajadzīgu ziņu apjomu, tāpēc tas nereti vien kļūst par hroniska noguruma cēloni.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
TV24
“No tautas tāpēc šogad noslauks pēdējo kapeiku!” Izrādās, ka valdības budžetā ierakstīts – “Latvenergo” jāiemaksā vismaz 200 miljoni eiro nodokļos
Receptes
Jāmeklē, dārgi, nav laika? 15 produkti, ko turēt pa rokai, lai atvieglotu veselīgu ēšanu visas nedēļas garumā
Lasīt citas ziņas

Ir aprēķināts, ka mūsdienu cilvēks vienas dienas laikā saņem tik daudz informācijas, cik viņa pirms pārsimts gadiem dzīvojošais sencis visa mūža laikā. Mēs pat nenojaušam, ka esam kļuvuši par informācijas plūdu upuriem. Kādas var būt sekas? Astrologi, izvērtējot katrai Zodiaka zīmei piederošo cilvēku īpašības, nākuši pie šādām atziņām.

Pārāk lielais reklāmu daudzums šīs zīmes pārstāvjiem izraisa neirozi, alerģiju (uz nervu pamata) un veģetatīvo asinsvadu sistēmas distoniju. Vēl informācijas gūzma viņam var būt par cēloni saaukstēšanās slimībām, Auns var kļūt mazaktīvs, nīgrs, nesabiedrisks. Aunu zīmes pārstāvjiem, kuriem šādas izpausmes parādījušās, jānorobežo sevi no reklāmas avotiem.


LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.