Populārākais bavārietis 0
BMW trešā sērija vienmēr ir bijusi uzmanības centrā. Tā ir vispieprasītākā un populārākā no kuplā modifikāciju klāsta, tāpēc arī modeļa maiņa piesaista speciālistus, braucējus un markas fanus.
Ar jauno modeli (indekss F30) vācieši, šķiet, ir trāpījuši desmitniekā. Dizains apliecina dinamiku, eleganci un pārliecību. Dizaineri ir pratuši saglabāt klasiskās formas, tajā pašā laikā radot mūsdienīgu, pievilcīgu spēkratu. Jaunais “300” ir kļuvis arī ietilpīgāks. Auto reāli pastiepies augumā un tagad nodrošina pietiekami vietas arī aizmugurējos sēdekļos. Līdz šim šaurība aizmugurē bija viens no auto retajiem trūkumiem.
Iesēžoties pie stūres, redzama atgriešanās pie markas dizaina pamatprincipiem. Tas it kā sasaucas ar auto ārējām formām. Mēr-instrumentu panelis atkal viegli pagriezts pret vadītāju, visu vadības slēdžu izvietojums saprotams un parocīgs lietošanā. Panelis nav pārpilns ar dažādiem slēdžiem un podziņām, kā mēdz būt citu marku automobiļos. Salonā ērtību pietiek visiem braucējiem, taču, kā jau BMW ierasts, galvenokārt tiek domāts par vadītāju. Ērto sēdekli var pieregulēt jebkura auguma braucējam, īpaši gribētos uzsvērt sānu balstu regulēšanas iespējas. Līdzīgi sēdekļiem ērta ir arī stūre – gan pēc diametra, gan šķērsgriezuma. Var teikt, ka sēdeklis un stūre ir atbilstoši īstam “draivam”.
Lai varētu pilnībā nodrošināt patīkamu braucienu atbilstoši ceļa apstākļiem un braucēja garastāvoklim, ir pieejami dažādi šasijas regulējumi. Komforta režīmā varēsiet mierīgi pārvietoties pa pieblīvētajām pilsētas ielām, vedot uz skolu bērnus, bet brīvdienā mazliet paķert vēju uz tukšas šosejas drošāk un patīkamāk būs “sport+” režīmā.
Pietiekamu atsaucību un dinamisku braucienu pilnībā nodrošina pat divlitru dīzelis, bet drošības sajūtu nodrošina informatīvā stūre un, kā jau ierasts, perfektās bremzes. Nevar neuzsvērt jaunā modeļa perfekto skaņas izolāciju.
Kā jau ierasts pēdējos BMW markas auto, lieliski darbojas “iDrive” sistēma. Lielais displeja ekrāns pārsteidz ar perfekto grafiku. Pozitīvas atsauksmes pelna arī robotizētā astoņpakāpju automātiskā pārnesumu kārba. “Drive” režīmā tā pārslēdzas nemanāmi un pilsētas plūsmā nekaitina vadītāju ar piemērotākā pārnesuma meklējumiem.
Kā jau zināms, visi jaunie BMW spēkrati tiek aprīkoti tikai ar turbo motoriem, kas nodrošina lielāku vilkmes rezervi, kā arī spēj būt gana ekonomiski. Ideālos apstākļos 184 ZS dīzelis var iekļauties pat 4,5 litros/100 km.