Pirmajam “Pepco” veikalam Latvijā saredz labas perspektīvas 2
Rīgā nākamnedēļ, 23.martā, atvērs pirmo apģērbu un mājsaimniecības preču mazumtirdzniecības ķēdes “Pepco” veikalu Latvijā, informēja LETA. Veikalu atklās “Pepco” vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Marcins Stanko un “Pepco” Baltijas reģiona vadītājs Aleksandrs Čikaidze.
“Pepco” veikala atklāšana notiks 23.martā plkst.10 tirdzniecības centrā “Mežciems”, Biķernieku ielā 143, Rīgā.
Stanko pauda uzskatu, ka “Pepco” biznesa modelim Latvijas tirgū ir ļoti labas perspektīvas, un uzņēmuma pirmā darbības gada laikā Latvijā paredzēts atvērt 12 veikalus. “Latvijas tirgus piedāvā plašas perspektīvas ar augstu potenciālu un nepārtraukti augošu ekonomiku. Šis ir pašsaprotams solis zīmola attīstībā,” sacīja “Pepco” vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.
Viņš norādīja, ka tuvāko triju gadu laikā Latvijā plāno atvērt 30 veikalu, tādējādi nodrošinot 200 jaunu darbavietu.
Vienlaikus Stanko atzīmēja, ka 2017.gada decembrī uzņēmums atvēra pirmo “Pepco” veikalu Lietuvā un drīzumā to plānots darīt arī Igaunijā. “Šobrīd kopumā jau astoņās valstīs – Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Rumānijā, Slovēnijā un Lietuvā – mums ir vairāk nekā 1300 veikalu, un mēs nodarbinām 12 000 cilvēku. Esam ļoti gandarīti, ka Latvija būs daļa no mūsu veikalu ķēdes un šie skaitļi tiks palielināti,” uzsvēra “Pepco” vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.
Vaicāts par Latvijā pirmā “Pepco” veikala izveidē ieguldīto līdzekļu apmēru, kā arī par plānotajām investīcijām veikalu tīkla attīstībā Latvijā tuvāko gadu laikā, Stonkus sacīja, ka tas ir komercnoslēpums, līdz ar to investīciju apmērs netiks atklāts.
“Pepco” zīmola veikalos iespējams iegādāties bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai un citas preces. Aptuveni 60% no “Pepco” sortimenta ir apģērbs, un 40% ir mājsaimniecības preces.
“Pepco” zīmols darbību sāka 2004.gadā Polijā. “Pepco” zīmols pieder Dienvidāfrikas Republikā bāzētam investīciju uzņēmumam “Pepkor”, kura akcijas kotē Frankfurtes fondu biržā.
Savukārt SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine portālam “La.lv” pauda viedokli, ka veikalu tīkls “Pepco” Latvijā sevi piesaka kā nozīmīgs tirgus spēlētājs, kas drīz vien varētu ieņemt svarīgu vietu rūpniecības preču tirdzniecības nozarē – ja uzņēmums spēs piedāvāt kvalitatīvas preces par adekvātu cenu, nodrošināt pircējiem patīkamu tirdzniecības vidi un garantēt motivējošus darba apstākļus darbiniekiem.
“Tam ir visas cerības diezgan ātri nostiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū,” sacīja Vārtukapteine.
Nacionālā mazumtirgotāja ELVI dati apstiprina – pircēji Latvijā arvien vairāk izvērtējot preču kvalitātes un cenas samērīgumu. “Viņus vairs nevar iekārdināt ar lētām zemas kvalitātes precēm. Tāpat, lai veikals kļūtu par savējo, pircējiem ir svarīgs ne tikai piedāvāto produktu klāsts, bet arī veikala vide – vai preces izvietotas pārskatāmi, veikali ir kārtīgi, gaumīgi, darbinieki ir laipni un izpalīdzīgi.
“Elvi” aptaujā pircēji min, ka ne mazāk svarīga ir iespēja ērti novietot mašīnu, velosipēdu un pat bezvadu interneta pieslēguma pieejamība veikala telpās. Protams, katra tik liela un nozīmīga spēlētāja ienākšana mūsu tirgū maina, mobilizē un sakārto arī mazumtirdzniecības nozari kopumā, no kā, protams, iegūst patērētāji,” domā “Elvi” pārstāve.