Pirmajā ceturksnī “Tele2” klientu skaits pieauga par 38 000, bet apgrozījums – par aptuveni 10% 0
Mobilo sakaru operatora “Tele2” kopējais apgrozījums 2021. gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 9,7%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 34,9 milj. eiro. Turpināja augt arī uzņēmuma klientu skaits – pirmajos trīs mēnešos pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir palielinājās par gandrīz 38 000, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni.
Pateicoties klientu skaitam pieaugumam, kā arī pārdomātai biznesa stratēģijai un augstai darbības efektivitātei, uzņēmuma EBITDA (peļņa pirms nodokļu maksājumiem) pirmajā ceturksnī sasniedz 13,3 milj. eiro, kas ir par 13,6% vairāk nekā aizvadītā gada attiecīgajā laika periodā.
“Šī gada pirmais ceturksnis “Tele2” ir bijis sekmīgs. Pateicoties realizētajai digitalizācijas stratēģijai, kā arī tirgus prasībām atbilstošiem piedāvājumiem, palielinājām gan klientu skaitu, gan arī būtiski kāpinājām viedierīču pārdošanas apjomus – to apgrozījums palielinājies pat par 36%. Turpinājām arī darbu pie biznesa procesu un infrastruktūras uzlabojumiem, lai klienti saņemtu labus pakalpojumus un teicamu apkalpošanu,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
“Telekomunikāciju nozare ir starp tām, kuru pandēmijas radītie ierobežojumi ietekmē mazāk, un sakaru tehnoloģijas šobrīd ir kļuvušas par cilvēka pamatvajadzībām. Tas uzliek atbildību rūpēties par to, lai mūsu sniegtie pakalpojumi būtu labi, un tas mums izdodas – saskaņā ar jaunākajiem Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas mērījumiem jau piekto gadu pēc kārtas vidēji ātrāko mobilā interneta lejupielādes ātrumu Latvijā nodrošina tieši “Tele2”. Turpinot attīstību, šobrīd ir uzsākts darbs pie “Tele2” pamattīkla modernizācijas, kas ļaus nodrošināt izcilu datu pārraidi un balss zvanu kvalitāti 4G un 5G tīklā.”
Mobilo sakaru pamattīkla modernizācijā “Tele2” investēs aptuveni 10 milj. eiro, un tas ir pēdējā laikā vērienīgākais šāda veida projekts mobilo sakaru nozarē Latvijā.