Ekrānuzņēmums no raidījuma “Bez tabu”

Pircējs vīlies, iegādājoties saldējumu. Uz iepakojuma apsolīto balvu iegūt nevarēs 4

Rīdzinieks šā gada maijā iegādājies saldējumu ”Pols”, kas iesaiņots akcijas iepakojumā. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka, sakrājot kociņus, iespējams laimēt rotaļlietu.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Kokteilis
Ir vērts “nošpikot”! 10 lietas, ko bērni zina, bet pieaugušie ir aizmirsuši
Lasīt citas ziņas

Liels bija saldējuma baudītāja pārsteigums, izlasot uz iepakojuma informāciju par akciju.

Izrādās, akcija beigusies jau pirms gada, bet vēl lielāku neizpratni raisīja fakts, ka saldējums īpašajā akcijas iepakojumā ievietots jau pēc šīs akcijas beigām, par ko vēsta iepakošanas datums.

Video no raidījuma “Bez tabu”:

CITI ŠOBRĪD LASA
Pircējs uzskata, ka saldējuma ražotājs “Food Union” maldina pircējus.

Vienā no retajām šā gada maija siltajām dienām rīdzinieks Lauris iegādājās saldējumu “Pols” uz kociņa degvielas uzpildes stacijā Rīgā. Iegādāties tieši šo saldējumu mudināja akcijas iepakojums, bet, kā izrādījās, informācija par akciju ir novecojusi.

Lauris šaubās par saldējuma ražotāja godaprātu:
“Iegādājos ”Pols” šokolādes saldējumu uz kociņa, jo reaģēju uz reklāmu, kas bija uz iepakojuma: ja sakrājam 40 kociņus, tos var samainīt pret rotaļlietu.

Ēdot saldējumu, uz iepakojuma pamanīju, ka akcija sen jau beigusies – notika līdz 2019. gada 30. jūnijam, bet šobrīd 2020. gada maijs.

Tomēr pats dīvainākais ir tas, ka šā saldējuma iepakošanas datums ir 2019. gada 16. jūlijs, iepakots īpašajā iepakojumā pēc akcijas.

Interesanti: vai tas ir apzināti, ka pēc akcijas beigām tiek izmantoti akcijas iepakojumi? Tie ir melīgi! Vai tā ir normāla prakse maldināt klientus ar šādu informāciju?

Laura apmeklētajā tirdzniecības vietā arī “Bez Tabu” komanda konstatēja daudzus saldējumus “Pols”, iepakotus pieminētās akcijas iepakojumos. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka konkrētā akcija beidzās pirms gada, savukārt saldējums iepakots pagājušā gada 28. augustā, pēc akcijas termiņa beigām.

Tā kā saldējuma derīguma termiņš nav beidzies, tirgot to drīkst.

Tomēr šaubas par saldējuma ražotāja “Food Union” godaprātu raisa fakts, ka saltais gardums akcijas iepakojumā iepakots pēc akcijas.

“Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja Sandra Usačeva teic, ka ražotājs nav maldinājis pircējus, iepakojot saldējumu akcijas iepakojumā pēc akcijas, jo uz šā iepakojuma pircēji var izlasīt informāciju par akciju, tās termiņu. Arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka saldējuma ražotājs nemaldina pircējus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.