Kāds pircējs piefiksējis neizprotamu situāciju veikalā “Maxima”, kas viņam šķiet ļoti interesanta.
“Noskenējiet “Maximā” “PALDIES” karti – pirkuma summa palielinās! Esiet uzmanīgi!”
Izrādās, ka pirms kartes noskenēšanas summa ekrānā bijusi mazāka, nekā pēc tam, kad karte izmantota. Tas rada apmulsumu, jo šķiet, ka karte allaž dod kādas privilēģijas un atlaides.
Lai saprastu, kā tas tā gadījies, sazinājāmies ar “Maxima Latvija” un saņēmām operatīvu skaidrojumu. Izrādās, notikusi vien cilvēcīga kļūme.
““Maxima Latvija” ik nedēļu īstenoto dažādas iniciatīvas un virkni akciju, lai sniegtu iespēju iedzīvotājiem iegādāties viņu iemīļotos produktus vēl izdevīgāk. Aizvadītajā nedēļā mūsu veikalu pircējiem bija iespēja iegādāties garšvielas un konditorejas piedevas ar 40% atlaidi, pērkot vismaz 2 gab.
Atsaucoties uz minēto situāciju, rīkotajai akcijai bija arī atsevišķi ierobežojumi, attiecīgi, ka atlaides nesummējas un neattiecas uz iniciatīvu “Ietaupi”, “Supercena” un “Cenu līderi” precēm, kā arī precēm, kam ir noteiktas atšķirīgas cenas ar “PALDIES” karti.
Konkrēti šajā gadījumā sistēmā bija ieviesusies tehniska kļūda, kas piemēroja 40% atlaidi precei, kurai jau bija spēkā cits piedāvājums ar “PALDIES” karti, kas bija redzams plauktā pie preces. Konstatējot šo gadījumu, operatīvi veicām darbības, lai novērstu kļūdu, un jau sestdien situāciju tika atrisināta.
Atvainojamies par pārpatumi ikvienam klientam, kas ar šo situāciju saskārās. Aicinām gadījumos, kad ir radusies kāda kļūme veikalā, vērsties “Maxima Latvija” klientu centrā, rakstot [email protected], zvanot 80002020 vai rakstot mums pa tiešo sociālajos medijos, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu situāciju.”