“Latvijas Pasta” nodaļa.
“Latvijas Pasta” nodaļa.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Piesakies pasta pakalpojumiem un seko rindas virzībai telefonā 0

Uzlabojot klientu servisu, VAS “Latvijas Pasts” jau 84 pasta nodaļās visā Latvijā ieviesis klientu plūsmas vadības sistēmu “In-Out”, portāls “LA.lv” uzzināja “Latvijas Pastā”.

Reklāma
Reklāma
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
Lasīt citas ziņas

Sistēma regulē apmeklētāju kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību.

Turpinot lietotnes pilnveidošanu, “Latvijas Pasts” paplašinājis tās funkcijas, ļaujot ne tikai attālināti saņemt numuriņu interesējošā pakalpojuma saņemšanai, bet arī tiešsaistē sekot līdzi rindas virzībai.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Līdz 2018.gada beigām ar klientu plūsmas vadības sistēmu “In-Out” plānots aprīkot vēl divas pasta nodaļas: Līvānu pasta nodaļu un Liepājas 12.pasta nodaļu.

“Latvijas Pasta” mobilajā lietotnē iespējams izsekot arī reģistrēta sūtījuma ceļam, sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

Klienti “Latvijas Pasta” mobilo lietotni novērtējuši atzinīgi, uzsverot, ka tās izmantošana ir izdevīga un ļauj plānot pasta pakalpojumu saņemšanu, izvairoties no liekas laika pavadīšanas nodaļā, liecina “Latvijas Pasta” informācija.

Daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma “Latvijas Pastā” tiek ieviesta pēdējo divu gadu laikā, un ar to aprīkoto pasta nodaļu skaits 2018.gada beigās sasniegs 86 pasta pakalpojumu sniegšanas vietas.

Šobrīd šādi aprīkota ir 41 pasta nodaļa Rīgā un 43 nodaļas citās Latvijas pilsētās – Aizkrauklē, Alūksnē, Ādažos, Baldonē, Balvos, Bauskā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Ikšķilē, Jūrmalā, Kuldīgā, Krāslavā, Ķekavā, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Olainē, Preiļos, Rēzeknē, Salaspilī, Saldū, Siguldā, Smiltenē, Talsos, Tukumā, Valkā, Valmierā, Ventspilī. Kopumā ar klientu plūsmas vadības sistēmu aprīkoto pasta nodaļu skaits veido jau 84 nodaļas.

Reklāma
Reklāma

Nodaļu saraksts, kur pasta pakalpojumiem iespējams pieteikties attālināti, pieejams te.

“Latvijas Pasta” nodaļa.
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Attālinātās pieteikšanās pakalpojums pieejams “iOS” un “Android” ierīcēs – lai to izmantotu, nepieciešams lejuplādēt “Latvijas Pasta” mobilo lietotni. Izvēloties konkrētu pasta nodaļu, kas atzīmēta ar biļetes simbolu sadaļā “Pasta nodaļas”, jāizmanto iespēja “Pieteikties rindā”.

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.