Publicitātes foto

Pieprasījums pēc “Staburadzes” konditorejas šogad audzis par 9% 0

Laikā no šā gada janvāra līdz aprīlim par 9% ir pieaudzis pieprasījums pēc zīmola “Staburadze” tradicionālajām tortēm, kūkām un citiem konditorejas izstrādājumiem salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn, liecina “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārdošanas rezultāti.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Kā informē uzņēmumā, Lielāko noieta pieaugumu šī gada pirmajos četros mēnešos piedzīvojusi torte “Cielaviņa” (+14%), rožu saldie žagariņi (+45%) un riekstu medus žagariņi (+39%).

“Latvijas iedzīvotāju konditorejas produktu patēriņa paradumi liecina, ka cilvēki novērtē pārbaudītas vērtības, iegādājoties tradicionālus un jau vēsturiski iecienītus kārumus gan ikdienā, gan svētkos. Pērn īstenojām veiksmīgu zīmola “Staburadze” vizuālās identitātes pilnveidi, kas padarīja produktus plauktos vēl pievilcīgākus. Mēs turpinām stiprināt “Staburadzes” pozīcijas Latvijas tirgū, iepazīstinot ar jaunumiem un patiesi latviskiem gardumiem,” atzina uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šobrīd “Staburadze” produktu portfelī ir teju 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un daļa arī ārvalstīs. 2018.gadā “Staburadze” tirgū laida jaunumu – siera kūku ar ķiršu pildījumu, kā arī, godinot Latvijas valsts simtgadi, radījusi tradicionālu Latvijas nacionālās garšas kūku – rupjmaizes kārtojumu.

“Staburadze” tortes ar zīmolu “Old Town Bakery” jau vairāk nekā piecus gadus tiek eksportētas uz Vāciju, ASV, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Kanādu, Itāliju un Austrāliju.

“Staburadze” piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi saldie našķi. “Staburadze” konditorejas meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 000 toršu. Pirmssvētku laikā to skaits sasniedz 17 000.

Kā ziņots, 2017.gada sākumā zīmolam “Staburadze” tika radīta jauna vizuālā identitāte ar mērķi veicināt zīmola konkurētspēju un attīstību. Kopumā jaunās vizuālās identitātes izstrādē un pakāpeniskā produktu iepakojumu dizaina maiņā tika ieguldīts 41 000 eiro.

Tāpat vēstīts, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā. “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi” un “Taffel”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.