“Tukuma piena” direktors Ints Poškus: “Ražošanā šogad ieviesām jaunus piena proteīna dzērienus un biezpiena sieriņus. Proteīns – tā ir pasaules modes lieta.”
“Tukuma piena” direktors Ints Poškus: “Ražošanā šogad ieviesām jaunus piena proteīna dzērienus un biezpiena sieriņus. Proteīns – tā ir pasaules modes lieta.”
Foto – Ivars Bušmanis

Modes lieta 6

Jaunus piena proteīna dzērienus un biezpiena sieriņus ražošanā ieviesis arī “Tukuma piens”. “Tā ir pasaules modes lieta, ka visiem pēkšņi vajag,” atklāj uzņēmuma direktors Ints Poškus. Mode mainoties ik pēc pieciem gadiem – te dzīvnieku taukus nevar vairs lietot, bet jāēd augu tauki, pēc pieciem gadiem viss esot atkal otrādi. Tagad lielais bubulis esot ogļhidrāti, ko nevar piedāvāt bērniem. Poškus gan zina teikt, ka neviens bērns nedzers jogurtu, kura sastāvā ir tikai 5 g cukura, jo tas esot skābs. Viens biezpiena sieriņš satur 10 g proteīna, un tas ir vērā ņemams apjoms.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Proteīnu saturošos dzērienus palīdzējis izstrādāt olimpietis Jānis Leitis, kurš ir pārtikas zinātņu maģistrs. Olbaltumvielas uzlabo vielmaiņu, samazina noguruma sajūtas veidošanos pēc fiziskām slodzēm un paaugstina imunitāti. Tās kalpo kā spēka avots un ir nepieciešamas tiem, kas aktīvi nodarbojas ar sportu.

Der atgādināt, ka “Tukuma piens” ir vienīgais uzņēmums Latvijā, kas pārstrādā ievērojamu bioloģiskā piena daudzumu – vairāk nekā 13% no kopējā apjoma. Pagaidām gan bioloģiskā piena nepietiek. Tieši bioprodukti ir tie, par ko visnopietnāk varot runāt eksporta tirgos. “Tukuma piens” šogad sācis ražot arī graudaino biezpienu, kas ir ļoti pieprasīts.

CITI ŠOBRĪD LASA

Poškus gan novērojis, ka dažkārt pircēji ir liekulīgi un viņu rīcība neliecina par veselīgu attieksmi pret pārtiku. Piemēram, “Tukuma piens” ražo 12% skābo krējumu, kuram ir niecīgi pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar treknāku skābo krējumu. Uzņēmums dažu produktu ražošanā izmanto arī dabisko saldinātāju – stēviju, lai gan skolām domātajos produktos to nedrīkstot izmantot, neskatoties uz to, ka tas ir augs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.