Publicitātes foto

Piena dzēriens “Lāsēns” turpmāk būs “Rasēns” 0

Attīstot zīmola “Rasa” produkcijas klāstu, piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” piena dzērienu “Lāsēns” līnija turpmāk būs pieejama jauna dizaina iepakojumā ar nosaukumu “Rasēns”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Sergejs Beshmeļņickis.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Lasīt citas ziņas

“Šis ir stratēģisks solis – iekļaut piena dzērienu “Rasēns” produktu grupā “Rasa” un pārveidot to uz pilnībā dabīgu piedevu izmantošanu. Attīstot “Rasa” sortimentu, vēlamies padarīt šo zīmolu par zināmu orientieri, pircējiem izvēloties vietējā ražojuma piena produktus bez konservantiem,” norāda Beshmeļņickis.

“Rasēna” piens bez piedevām 200 mililitru jeb vienas glāzes tilpumā šogad būs arī galvenais produkts “Skolas piena” programmā. “Tādā veidā “Food Union” vēlas demonstrēt, ka piena dzeršana skolā nav tikai valsts noteikts veselības veicināšanas pasākums, bet mūsdienīga un stilīga jaunieša ikdienas daļa,” norāda uzņēmējs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patlaban zīmola “Rasa” produktu grupā ietilpst arī sviests, saldais krējums, jogurti, paniņas, krējumsieri un kausētie sieri.

Kā ziņots, koncernā “Food Union” kopš 2012.gada apvienojās AS “Rīgas piena kombināts” un AS “Valmieras piens”. “Food Union” patlaban ir aptuveni 800 darbinieki, bet apvienotā uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro (70 miljonus latu) gadā. “Food Union” ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem. Aizvadītajā gadā iepirktas 132 957 tonnas svaigpiena.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.