Izdevies atjaunot teju visu VID informācijas sistēmu darbību 0
Piektdien pēcpusdienā Valsts ieņēmumu dienestam (VID) izdevies atjaunot gandrīz visu VID informācijas sistēmu darbību, aģentūrai LETA sacīja dienesta pārstāvis Andrejs Vaivars.
“Operatīvi sadarbojoties ar ēkas apsaimniekotāju VAS “Valsts nekustamie īpašumi”, situācija pakāpeniski uzlabojas un jau gandrīz visas VID informācijas sistēmas ir atsākušas pilnvērtīgu darbību, tostarp Elektroniskās deklarēšanas sistēma un Elektroniskā muitas datu apstrādes sistēma,” sacīja Vaivars.
Viņš piebilda, ka atsācis darboties arī VID konsultatīvais tālrunis 67120000, kā arī visi VID darbinieki ir sazvanāmi un sasniedzami pa e-pastu.
❗️Ziņojam, ka nu jau gandrīz visas VID informācijas sistēmas ir atsākušas pilnvērtīgu darbu, tajā skaitā – EDS un EMDAS.
VID Konsultatīvais tālrunis, kā arī visi VID darbinieki ir sazvanāmi un sasniedzami e-pastā. Atvainojamies visiem klientiem par sagādātajām neērtībām! pic.twitter.com/wlbyTbE4rE— VID (@vid_gov) June 14, 2019
Iepriekš VID sociālajā tīklā “Twitter” paziņoja, ka informācijas sistēmu bojājumu dēļ piektdien nestrādās VID klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā.
⚠️Saistībā ar tehniskiem traucējumiem šobrīd nedarbojas VID sistēmas un mājaslapa. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
— VID (@vid_gov) June 14, 2019
Informējam, ka atjaunota VID mājaslapas un tālruņu darbība.
— VID (@vid_gov) June 14, 2019
Informējam, ka sistēmu nepieejamības dēļ Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1 šodien (14.06.) nestrādās. pic.twitter.com/IAAkvu42BF
— VID (@vid_gov) June 14, 2019
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka elektroenerģijas apgādes pārrāvums piektdien VID radās, ārpakalpojumu kompānijai veicot remontdarbus VID administratīvās ēkas iekštelpās Talejas ielā 1, Rīgā.
Iepriekš Vaivars prognozēja, ka bojājumu novēršanai varētu būt nepieciešamas astoņas līdz 12 stundas.