Piedāvā arī kaimiņu cepienu. Atbilde “LA” lasītājam 1
“Nopirku maizi “Saldā pīne”, uz kuras iesaiņojuma rakstīts, ka tās pārdevējs ir “Latvijas maiznieks” un sīkiem burtiņiem minēts, ka produkta izcelsmes valsts ir Lietuva. Uzskatu, ka tā ir pircēju mānīšana,” piezvanījis “LA” redakcijai, sacīja rīdzinieks Jānis Helmuts Pētersons.
“Ja reiz uzņēmuma nosaukumā ir vārds “Latvijas maiznieks”, tad arī pašiem vajag cept!”
Uz jautājumu, vai “Latvijas maiznieks” (“LM”) ieved produkciju no Lietuvas un vai tas ir ekonomiski izdevīgi, atbildēja uzņēmuma Lielo klientu tirdzniecības vadītājs Jorans Amsils: “Akciju sabiedrība “Latvijas maiznieks” pievērš lielu uzmanību tam, lai tradicionālā Latvijas maize – rudzu, saldskābā, baltmaize – tiktu cepta Latvijā, ievērojot mūsu maizes cepšanas tradīcijas.” No kaimiņvalstīm uzņēmums ieved tā sauktos nišas produktiem, pēc kuriem ir pieprasījums, lai arī neliels. “Sadarbības uzņēmumu resursu izmantošana ir ierasta prakse arī citiem maizes ražotājiem Latvijā,” norāda “LM” pārstāvis. Uzņēmums ne vien importē, bet arī eksportē, un importa–eksporta attiecības ir apmēram vienādas.
“Mēs nodrošinām darba vietas 260 darbiniekiem, maksājam viņiem atalgojumu, kas 1,5 reizes pārsniedz vidējo darba algu Latgales reģionā,” saka J. Amsils.